Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 4 de novembre del 2021

El Josep perdut --- Josep perdido

[Entrada 356]

El Josep perdut

Cada paraula és un regal, un tresor, un gaudi, una obra poètica. Cada paraula és un amulet humanal, salvador.
Biel Mesquida (Castelló de la Plana 1947)
No, no m'he perdut, però la veritat és que us he tingut una mica massa abandonats. La vida se m'ha complicat una mica perquè vaig estar de vacances molts dies, més d'un mes, i en tornar se m'havien acumulat tot un seguit de coses i quan he tingut una estona per respirar en Rafel, principalment, però també en Carles, m'han reclamat la recuperació de la meva absència amb escreix. Total que avui ha estat el primer dia que us he pogut dedicar una estoneta.

La veritat és que puc considerar-me una persona feliç i com que les angúnies que van motivar-me a escriure aquest blog ja han desaparegut, no em passa res si el tinc tres o quatre mesos abandonat. Tot i que em sap greu pels que esteu atents al que escric.

Intentaré fer més bondat i no fer-vos esperar tant. És només un propòsit no una promesa. Hahahaha.

Ja no sóc el Josep perdut, sinó el Josep trobat.

Una abraçada.








Josep perdido

Cada palabra es un regalo, un tesoro, un disfrute, una obra poética. Cada palabra es un amuleto humano, salvador.
Biel Mesquida (Castellón de la Plana 1947)
No, no me he perdido, pero lo cierto es que os he tenido un poco demasiado abandonados. La vida se me ha complicado un poco porque estuve de vacaciones muchos días, más de un mes, y al volver se me habían acumulado una serie de cosas y cuando he tenido un rato para respirar Rafel, principalmente, pero también Carlos, me han reclamado la recuperación mi ausencia con creces. Total que hoy ha sido el primer día que os he podido dedicar un ratito.

Lo cierto es que puedo considerarme una persona feliz y como las angustias que me motivaron a escribir este blog ya han desaparecido, no me pasa nada si lo tengo tres o cuatro meses abandonado. Aunque me sabe mal por los que estáis atentos a lo que escribo.

Intentaré hacer más bondad y no hacerles esperar tanto. Es solo un propósito no una promesa. Jajajajaja.

Ya no soy Josep perdido, sino Josep encontrado.

Un abrazo.


4 comentaris:

  1. Que alegria que te tengamos de vuelta amigo !!! BIEN VENIDO GUAPETONNNNNNNNNN !!!!!

    Un abrazote !!!

    ResponElimina
  2. Bienaventurados, Rafel y Carlos!!!!!!!! jajajajajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siempre hay quien tiene prioridad... Jajajajaja.

      Gracias por acordaros de mi.

      Un abrazo.

      Elimina