Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 10 de desembre del 2020

Fantasia: Albert --- Fantasía: Albert

[Entrada 338]

Fantasia: Albert

Els únics plaers que no defrauden són els imprevistos.
Joan Fuster (Sueca 1922-1992)
Els primers anys dels meus estudis universitaris vivia en residències d'estudiants. Com que el primer any em van expulsar de la que estava per muntar una gresca la nit de Sant Joan, el segon any vaig anar a parar en una altra on hi havia habitacions individuals per a qui se les podia pagar, i els que no podíem estàvem en dormitoris dobles. Cada resident tenia un llit individual, un armari, una taula de treball i una cadira. En un racó de la cambra hi havia un lavabo amb mirall que compartíem i l'organització del mobiliari en aquell espai era lliure, sempre que permetés al personal de neteja fer la seva feina amb comoditat. En aquell temps la discriminació per sexes era normativa, i per això només s'admetien nois en aquella residència d'estudiants. No hi havia noies.

Em va tocar compartir la cambra amb un xicot de la meva ciutat a qui coneixia de vista, ja que havíem coincidit un curs en un institut de secundària, però com que era més jove que jo, no fèiem el mateix curs. M'havia fixat en ell perquè acabava de morir son pare i va anar amb un braçalet negre tot el curs. Es deia Albert, no era guapo, era més baix que jo i tenia fama de ser una mica gamberret. Bé, llavors jo no sabia que tenia aquesta fama, això ho vaig saber després, uns anys després. Era esportista, jugava a tenis en competicions regionals i va arribar a competir en campionats nacionals, però no hi va triomfar. Segurament per això tenia un bon cos, i a més un bon paquet.

En aquell temps, sense internet i amb unes comunicacions telefòniques que encara força cares, especialment si es trucava fora de l'àmbit del municipi, manteníem la comunicació amb els amics i la família per carta (en paper). Jo no era gaire d'escriure, sempre he actuat per reacció, també ho faig ara, escric a qui m'escriu i truco a qui em truca. Em costa prendre la iniciativa, tot i que de vegades ho faig. L'Ernest i jo no ens escrivíem i només ens trucàvem per mirar de quedar i veure'ns, tot i que l'enyorava, sobretot quan anava calent, a poc a poc el meu enamorament s'havia anat diluint. És el que té la distància. Però quan ens vèiem tot reviscolava.

L'Albert em tractava molt bé, potser millor que si fos germà seu. La primera mostra la vaig tenir un dia que feia molt fred. A la meva terra els canvis de temperatura solen ser molt sobtats, poques vegades passem de l'època de calor a la de fred o de la de fred a la de calor de forma gradual, si no que un dia vas amb màniga curta i l'endemà amb l'abric i la bufanda, o al revés, perquè hi ha hagut un salt tèrmic de vuit o deu graus. Aquell dia, jo sortia al carrer en mànigues de camisa i em vaig trobar l'Albert que entrava amb l'abric posat. «On vas així?» em va dir. Jo li vaig dir que anava a fer un encàrrec i tornava en vint o trenta minuts. «Però no surtis així, fa vent i molt fred» em va dir. En vaig donar la volta per tornar al nostre dormitori a abrigar-me. Em va agafar pel braç aturant-me i em va dir «Té, endur-te'n el meu abric». Se'l va treure i me'l va donar. Estava calentet, i com que jo ja havia començat a notar el fred, vaig agrair força aquella escalforeta. Va ser la seva primera mostra companyonia i amistat.

En aquell entorn un dels problemes comuns entre els companys era la fimosi. Era l'època en què els nois començaven a inquietar-se per aquesta mena de problemes i molts d'ells passaven pel quiròfan, així que era un tema habitual de conversa entre nosaltres. Jo no vaig tenir mai aquesta mena de problema, però l'Albert, sí. No podia deixar el seu gland al descobert ni quan la tenia en repòs. No recordo molt bé com vaig saber del seu problema, és probable que m'ho digués ell, i com que havíem de dutxar-nos fora de la cambra, anàvem i veníem de les dutxes en barnús. Un dels dies que tornava de la dutxa m'ho va ensenyar. Jo li vaig explicar que quan era petit feia globus amb el prepuci. Tapava la sortida del prepuci amb dos dits abans de començar a orinar, així que l'orina quedava retinguda en aquell espai inflat del prepuci fins que ja no podia més, llavors obria els dits i sortia tota de cop, mullant-ho tot. Es tractava d'aconseguir que no caigués ni una gota a terra. Li vaig dir que jo creia que això havia de dilatar-li el prepuci i acabar amb la seva fimosi. Tres mesos després la fimosi li havia desaparegut. Vaig triomfar. Tot això va fer que m'anés enamorant com un idiota d'aquell noi tan dolç, que a més se'm mostrava molt humilment. Mai es vanava de res i això que de vegades en tenia motiu, tant pel fet de jugar bé a tenis com perquè era un bon estudiant, intel·ligent i simpàtic.

Com que ens vam acabar tenint molta confiança, de vegades li comentava les cartes que rebia. Ell es va començar a interessar per les cartes d'una cosina meva, amb la qual tenia molt bona amistat. Tant és així que se'n va enamorar sense haver-la vista mai, però això ho vaig saber després. La cosa és que aquell any per la setmana santa va voler que l'hi presentés i va tenir l'habilitat d'enrotllar-se-la i anys després s'hi va casar. Ho vaig passar fatal, jo estava enamorat d'ell, ell de la meva cosina i ella m'explicava tot el que feia amb l'Albert. A més, ell també m'explicava el que feia amb ella. I jo havia de guardar els secrets de tots dos. Vaig arribar a estar engelosit d'ella, però no podia manifestar-ho perquè me l'estimava molt i no li volia cap mal. La de palles que em vaig fer pensant en ell durant el temps que el vaig tenir de company de dormitori i de xicot de la meva cosina.

Uns anys després es van separar i es van acabar divorciant. Quan era la parella de la meva cosina vam sortir molt junts, i quan vaig tenir xicota i m'hi vaig casar i la meva parella i la meva cosina es van fer molt amigues. I l'Albert també va fer amistat amb la meva parella. Quan es van separar l'Albert ho va passar molt malament, i a més anava molt calent. Em sembla que encara dormien junts però ella no deixava que se li acostés. No recordo per què va venir a passar uns dies a casa meva. Una nit ens va sentir follar. L'endemà ens va insinuar que podríem fer-li el favor de convidar-lo en una de les nostres festes, però la meva dona no s'hi va avenir.

La meva dona i jo ens vam quedar a allà on havíem estudiat. Quan anàvem a la ciutat veure als meus pares anàvem a dormir a casa de l'Albert i la meva cosina. Quan es van separar van seguir vivint junts a casa seva, al principi van seguir dormint junts però aviat van fer-ho en dormitoris separats. La meva cosina llavors dormia a la cambra que solíem ocupar la meva parella i jo quan hi anàvem, i el primer cop que hi vam anar després del canvi em va demanar si em faria res compartir el llit de matrimoni amb l'Albert, mentre ella i la meva parella dormien juntes a l'altre cambra. Evidentment no hi vaig posar cap pega. Quan vam ser al llit l'Albert s'ho va fer venir bé i em va demanar que compartíssim una palla. En aquell moment el meu desgraciat enamorament ja era història, però ell encara em resultava atractiu, així que vaig accedir amb molt de gust. Una vegada amb tota la història de la fimosi m'havia ensenyat la seva polla en plena erecció, ja us podeu imaginar com m'havia sentit, i recordava aquella polla que si bé no era més llarga que la meva, era el doble de gruixuda i estava tota plena de venes . Per primera vegada vaig gaudir-ne sense límits. No vaig poder evitar acabar fent-li una bona mamada i ell va evitar escórrer a la meva boca, tot i que jo ho desitjava.

La cosa no es va acabar aquí, perquè jo anava a veure als meus pares cada mes o mes i mig. I ells van seguir compartint habitatge uns quants anys. Ell va intentar enrotllar-se a una amiga comuna, però ma cosina els va enganxar i van deixar-ho córrer. Mentrestant cada vegada que dormia amb ell li feia una mamada i ell corresponia fent-me una palla. Recordo que començàvem amb carícies i abraçades, posant les nostres polles erectes una contra l'altre i després començàvem a fer-nos una palla mútua que jo acabava amb una bona mamada. Fins que un dia em va confessar que desitjava follar-me. Vaig fer-me una bona higiene i vaig deixar-lo gaudir al seu aire. En aquella polla tan gruixuda li va costar una mica de penetrar-me, però tot i que em va fer mal vaig gaudir d'aquell dolor. La següent vegada ja vaig proveir-me d'un bon lubricant i el dolor va ser molt menor.

Així que a partir d'aquell dia la mamada només era una preparació a què em follés, però per a la meva sorpresa un dia em va demanar que me'l follés. «No voldries fer-m'ho tu?» em va dir mentre em follava. Jo li vaig dir que sí, que feia molt de temps que ho desitjava, però que pensava que ell no voldria i per això no li ho havia demanat. Immediatament va sortir de dins meu i es va posar la meva polla, que estava dura com una pedra sempre que em follava, a l'entrada del seu cul. Jo vaig lubricar-lo molt bé perquè sabia, i vaig entrar amb molta precaució perquè no havia fet cap preparació de dilatació del seu foradet. Em va costar menys del que em pensava. Vaig haver de tapar-li la boca per evitar que els sentissin gemegar de plaer les nostres parelles respectives. A partir de llavors, va voler ser sempre el receptor, no vaig poder gaudir més del doloret que em feia la seva pollassa en entrar dins meu. Ell es posava un mocador a la boca i el mossegava fort perquè no el sentissin gemegar. Quan ma cosina va canviar d'habitatge i l'Albert es va quedar sol a l'habitatge conjugal, nosaltres vam anar a dormir a casa de ma cosina i vaig deixar de gaudir dels gemecs apagats de l'Albert, de qui havia estat molt enamorat i no en vaig poder-ne gaudir fins anys més tard, quan ja no n'estava.

Ell aviat es va buscar una nova parella, i mai més vam tenir l'oportunitat de repetir. Tot i que més d'una vegada hem recordat el molt que vam gaudir junts aquelles nits de cap de setmana.

Una abraçada.








Fantasía: Albert

Los únicos placeres que no defraudan son los imprevistos.
Joan Fuster (Sueca desde 1922 hasta 1992)
Los primeros años de mis estudios universitarios vivía en residencias de estudiantes. Como el primer año me expulsaron de la que estaba por montar una juerga la noche de San Juan, el segundo año fui a parar a otra donde había habitaciones individuales para quien se las podía pagar, y los que no podíamos estábamos en dormitorios dobles. Cada residente tenía una cama individual, un armario, una mesa de trabajo y una silla. En un rincón de la habitación había un lavabo con espejo que compartíamos. La organización del mobiliario en aquel espacio era libre, siempre que permitiera al personal de limpieza hacer su trabajo con comodidad. En aquel tiempo la discriminación por sexos normativa, y por eso solo se admitían chicos en aquella residencia de estudiantes. No havia chicas.

Me tocó compartir el cuarto con un chico de mi ciudad al que conocía de vista, ya que habíamos coincidido un curso en un instituto de secundaria, pero como era más joven que yo, no estábamos el mismo curso. Me había fijado en él porque acababa de morir su padre y fue con un brazalete negro todo el curso. Se llamaba Albert, no era guapo, era más bajo que yo y tenía fama de ser un poco gamberrito. Bueno, entonces yo no sabía que tenía esa fama, eso lo supe después, unos años después. Era deportista, jugaba al tenis en competiciones regionales y llegó a competir en campeonatos nacionales, pero no triunfó en ellos. Seguramente por eso tenía un buen cuerpo, y ademàs un buen paquete.

En aquel tiempo, sin internet y con unas comunicaciones telefónicas que eran aún bastante caras, especialmente si se llamaba fuera del ámbito del municipio, manteníamos la comunicación con los amigos y la familia por carta (en papel). Yo no era muy dado a escribir, siempre he actuado por reacción, también lo hago ahora, escribo a quien me escribe y llamo a quien me llama. Me cuesta tomar la iniciativa, aunque a veces lo hago. Ernest y yo no nos escribíamos y solo nos llamábamos para tratar de quedar y vernos, aunque le añoraba, sobre todo cuando iba caliente, poco a poco mi enamoramiento se había ido diluyendo. Es lo que tiene la distancia. Pero cuando nos veíamos todo se reavivaba.

Albert me trataba muy bien, quizá mejor que si fuera su hermano. La primera muestra la tuve un día que hacía mucho frío. En mi tierra los cambios de temperatura suelen ser muy repentinos, rara vez pasamos de la época de calor a la de frío o de la de frío a la de calor de forma gradual, si no que un día vas con manga corta y al día siguiente con el abrigo y la bufanda, o al revés, porque ha habido un salto térmico de ocho o diez grados. Ese día, yo salía a la calle en mangas de camisa y me encontré a Albert que entraba con su abrigo puesto. «¿A dónde vas así?» me dijo. Yo le dije que iba a hacer un encargo y volvía en veinte o treinta minutos. «Pero no salgas así, hace viento y mucho frío» me dijo. Me di la vuelta para volver a nuestro dormitorio a abrigarme. Me cogió del brazo deteniéndome y me dijo «Toma, llevarte mi abrigo». Se le quitó y me lo dio. Estaba calentito, y como yo ya había empezado a notar el frío, agradecí bastante aquel calorcito. Fue su primera muestra compañerismo y amistad.

En ese entorno uno de los problemas comunes entre los compañeros era la fimosis. Era la época en que los chicos empezaban a inquietarse por este tipo de problemas y muchos de ellos pasaban por el quirófano, así que era un tema habitual de conversación entre nosotros. Yo nunca tuve este tipo de problema, pero Albert, sí. No podía dejar su glande al descubierto ni cuando la tenía en reposo. No recuerdo muy bien como supe de su problema, es probable que me lo dijera él, y como teníamos que ducharnos fuera de la habitación, íbamos y veníamos de las duchas en albornoz. Uno de esos días que venía de la ducha me lo enseñó. Yo le expliqué que cuando era pequeño hacía globos con el prepucio. Tapaba la salida del prepucio con dos dedos antes de comenzar a orinar, así que la orina quedaba retenida en ese espacio hinchado del prepucio hasta que ya no podía más, entonces abría los dedos y salía toda de golpe, mojandolo todo. Se trataba de conseguir que no cayera ni una gota en el suelo. Le dije que yo creía que eso había de dilatarle el prepucio y acabar con su fimosis. Tres meses después sla fimosis le había desaparecido. Triunfé. Todo eso hizo que me fuera enamorando como un idiota de aquel chico tan dulce, que además se me mostraba muy humildemente. Nunca alardeaba de nada y eso que a veces tenía motivo, tanto por el hecho de jugar bien al tenis como porque era un buen estudiante, inteligente y simpático.

Como nos acabamos teniendo mucha confianza, a veces le comentaba las cartas que recibía. Él se empezó a interesar por las cartas de una prima mía, con la que tenía muy buena amistad. Tanto es así que se enamoró de ella sin haberla visto nunca, pero eso lo supe después. La cosa es que ese año por semana santa quiso que se la presentara y tuvo la habilidad de enrollarsela y años después se casó. Lo pasé fatal, yo estaba enamorado de él, él de mi prima y ella me contaba todo lo que hacía con Albert. Además, él también me contaba lo que hacía con ella. Y yo tenía que guardar los secretos de ambos. Llegué a estar celoso de ella, pero no podía manifestarlo porque la quería mucho y no le quería hacer daño. La de pajas que me hice pensando en él durante el tiempo que lo tuve de compañero de dormitorio y de novio de mi prima.

Unos años después se separaron y se acabaron divorciándose. Cuando era la pareja de mi prima salimos muchas veces juntos, y cuando me eché novia y me casé y mi pareja y mi prima se hicieron muy amigas. Y Albert también hizo amistad con mi pareja. Cuando se separaron Albert lo pasó muy mal, y además iba muy caliente. Me parece que aún dormían juntos pero ella no dejaba que se le acercara. No recuerdo por qué vino a pasar unos días en mi casa. Una noche nos oyó follar. Al día siguiente nos insinuó que podríamos hacerle el favor de invitarle a una de nuestras fiestas, pero mi mujer no se avino a ello.

Mi esposa y yo nos quedamos en donde habíamos estudiado. Cuando íbamos a la ciudad ver a mis padres ibamos a dormir a casa de Albert y mi prima. Cuando se separaron siguieron viviendo juntos en su casa, al principio siguieron durmiendo juntos pero pronto pasaron a hacerlo en dormitorios separados. Mi prima entonces dormía en el cuarto que solíamos ocupar mi pareja y yo cuando íbamos, y la primera vez que fuimos después del cambio me pidió si me importaría compartir la cama de matrimonio con Albert, mientras ella y mi pareja dormían juntas en la otra habitación. Cuando fuimos a la cama Albert se lo hizo venir bien y me pidió que compartiéramos una paja. En ese momento mi desgraciado enamoramiento ya era historia, pero él aún me resultaba atractivo, así que accedí gustosamente. Una vez con toda la historia de la fimosis me había enseñado su polla en plena erección, ya os podéis imaginar como me había sentido, y recordaba aquella polla que si bien no era más larga que la mía, era el doble de gruesa y estaba toda llena de venas. Por primera vez disfruté de ella sin límites. No pude evitar acabar haciéndole una buena mamada y él evitó correr-se en mi boca, aunque yo lo deseaba.

La cosa no acabó ahí, porque yo iba a ver a mis padres cada mes o mes y medio. Y ellos siguieron compartiendo vivienda durante varios años. Él intentó enrollarse a una amiga común, pero mi prima los pilló y lo dejaron estar. Mientras cada vez que dormía con él le hacía una mamada y él corre1spondía haciéndome una paja. Recuerdo que empezábamos con caricias y abrazos, poniendo nuestras pollas erectas una contra la otra y luego empezábamos a hacernos una paja mutua que yo acababa con una buena mamada. Hasta que un día me confesó que deseaba follarme. Me hice una buena higiene y le dejé disfrutar a su aire A aquella polla tan gruesa le costó un poco de penetrarme, pero aunque me hizo daño disfruté de aquel dolor. La siguiente vez ya me proveí de un buen lubricante y el dolor fue mucho menos.

Así que a partir de ese día la mamada solo era una preparación a que me follase, pero para mi sorpresa un día me pidió que me lo follase. «¿No quieres hacérmelo tú?» me dijo mientras me follaba. Yo le dije que sí, que hacía mucho tiempo que lo deseaba, pero que pensaba que él no querría y por eso no se lo había pedido. Inmediatamente salió de dentro de mí y se puso mi polla, que estaba dura como una piedra siempre que me follaba, en la entrada de su culo. Yo lo lubriqué muy bien porque sabía que era su primera vez, y entré con mucha precaución porque no había hecho ninguna preparación de dilatación de su agujerito. Me costó menos de lo que pensaba. Tuve que taparle la boca para evitar que los oyeran gemir de placer nuestras parejas respectivas. A partir de entonces, quiso ser siempre el receptor, no pude disfrutar más del dolorcillo que hacía sentir su pollón al entrar dentro de mí. Él se ponía un pañuelo en la boca y lo mordía con fuerza para que no le oyeran gemir. Cuando mi prima cambió de vivienda y Albert se quedó solo en la vivienda conyugal, nosotros fuimos a dormir en casa de mi prima y dejé de disfrutar de los gemidos apagados de Albert, de quien había estado muy enamorado y no pude disfrutar de él hasta años más tarde, cuando ya no lo estaba.

Él pronto se buscó una nueva pareja, y nunca tuvimos la oportunidad de repetir. Aunque más de una vez hemos recordado lo mucho que disfrutamos juntos aquellas noches de fin de semana.

Un abrazo.


4 comentaris:

  1. La verdad que me felicito por haber elegido chicos (y no chicas) con quien relacionarme sentimental y sexualmente. Leyendo tus historias veo que tu bisexualidad y tu preferencia, también por chicos bisexuales y por las mujeres, no te dejó ser plenamente feliz. Las mujeres incidieron en tu vida casi permanentemente. Quizás por la época en que viviste o quizás por tus propias decisiones, que no te dejaron avanzar sentimentalmente como lo hubieras deseado, tuviste que resignarte a una vida diferente. Ni mejor ni peor que tu vida actual, aunque sé que hubiera sido diferente. Lo que me lleva a reafirmar aquello de que cada uno es el arquitecto y único responsable de su propio destino.

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Como bien dices, no fue ni mejor ni peor, simplemente fue distinto. Aunque la mayoría de lo que cuento, especialmente durante la dictadura, iba acompañado de un miedo muy grande a ser descubierto, ya que hasta unos años después de la muerte del dictador las relaciones homosexuales eran un delito y muchos homosexuales fueron encarcelados por el mero hecho de serlo.

      La mayoria de los bisexuales optamos por llevar una vida aparentemente heterosexual y mantener nuestras relaciones homosexuales a escondidas.

      Creo que mi vida setimental ha tenido tantas mujeres como hombres y tanta plenitud con con las unas como con los otros, aunque de momento solo esté hablando de mis relaciones homosexuales.

      Muchas gracias por tu aportación.

      Un abrazo.

      Elimina
  2. Buena historia de vida ! la vueltas que tiene la misma ....de no creer; pero siempre real
    Slds Charlieindio

    ResponElimina
    Respostes
    1. La vida tiene muchos matices, y está llena de sorpresas. Imagino que no soy el único que ha vivido algo así.

      Muchas gracias por seguir ahí.

      Un abrazo

      Elimina