Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 9 de gener del 2020

Bellesa (3) --- Belleza (3)

[Entrada 297]

Bellesa (3)

Mira de contemplar les coses belles tant com puguis: la majoria de la gent no hi para atenció.
Vincent van Gogh, pintor i dibuixant holandès (1853-1890)
Normalment les coses no van així. Sol ser després de publicar les bases del procés selecció de col·laboradors que apareixen els alumnes com a moscots a veure si poden ensabonar-te perquè els donis un cop de mà per aconseguir un dels llocs. O bé, si el projecte no és gaire atractiu, has de ser tu qui has d'intentar engalipar els alumnes perquè es presentin.

Jo estava disposat a donar-li un cop de mà si calia, perquè entres en projecte, però no va caler perquè va quedar el primer destacat. Així que vam començar a treballar junts el curs següent. Cada cop que venia a treballar passava pel meu despatx a preguntar alguna cosa, a comentar algun fet o a ensenyar-me algun aspecte del seu treball. De vegades era coses molt insignificants, però jo no em queixava, perquè m'encantava gaudir de la seva bellesa i la seva simpatia. És una persona molt ben educada, empàtica, simpàtica i intel·ligent, i sempre ha estat un plaer gaudir de la seva companyia. Si algun dia que jo sabia que estava treballant al departament no apareixia pel despatx, jo em deixava caure pel seu espai de treball, mirava que estaven fent i els convidava a un cafè que ell mai no es perdia.

A poc a poc ens vam anar agafant confiança. De vegades les nostres mans o alguna altra part del cos, com ara els braços, fregaven accidentalment, amb un frec suau i càlid i això em produïa una lleugera erecció que de vegades no era tan lleugera. Molt poques vegades era una erecció completa i potent que jo m'afanyava a tapar amb la camisa o el jersei. Una o dues vegades havia hagut d'anar al bany a masturbar-me per poder seguir treballant. Després havia d'anar a fer un cafè per superar la baixada d'energia post masturbatòria. I convidava a tota la colla, ell inclòs, a acompanyar-m'hi. Crec que era la meva manera de comprovar que entre ell i jo no hi havia ni hi hauria mai res.

Així van passar els anys i ell ja estava a punt d'acabar el seu màster. Érem ben a prop del final de curs. Un dels matins que em va venir a veure per ensenyar-me un dels desenvolupaments que havia fet pel projecte es va asseure al meu costat, com feia sempre, i va posar la seva manassa sobre la meva perquè li cedís el control de ratolí. Era el primer cop que ho feia tan descaradament. Òbviament això em va produir una erecció una d'aquelles ben evidents i completes. Vaig maniobrar per tapar-me tan ràpida i discretament com vaig poder, però vaig fer tard els seus ulls havien seguit l'evolució dels meus pantalons que s'havien inflat per la pressió interior del meu membre en erecció. Ell, molt discretament, va seguir amb l'explicació que m'estava fent. Quan va acabar em va dir alegrement, com qui dóna una bona notícia: «Al final d'aquest curs acabo el màster».

―Sí, ja ho sé. ―Vaig dir com qui no vol la cosa. Vaig esperar a veure on volia anar a parar.

―I deixaré el projecte. ―va afegir parlant més lentament, intentant vocalitzar bé perquè ho entengués sense cap dubte.

―Què dius? No fotis! No ho pots fer! Què ha passat? ―Em va sorprendre tant que fins i tot em tremolava la veu. La meva erecció havia desaparegut completament i crec que en aquell instant el meu penis va quedar reduït a la seva mínima expressió. Se'm va quedar mirant fixament, després va baixar la mirada com feia sempre que volia dir una cosa important i que temia la meva reacció. Amb un fil de veu va dir:

―El que jo espero de tu, i que ara ja sé que tu també ho esperes de mi no podrà ser si jo segueixo en el projecte. ―Va aixecar la mirada i em va fitar directament als ulls. Jo estava atònit i ell ho devia llegir als meus ulls. Vaig mantenir-li la mirada. Ell va acostar els seus llavis als meus i em va besar de forma càlida i intensa. Jo vaig respondre al seu bes amb passió, sense pensar el que estava fent i el seu significat. Després es va aixecar lentament, va sortir del meu despatx i va tancar la porta.

No sé quan vaig estar a reaccionar. Potser van passar uns pocs minuts, potser una hora... No en tinc ni idea. Pel sistema de missatgeria interior que teníem actiu a la xarxa informàtica li vaig enviar un missatge privat: «Hem de parlar». Silenci. Vaig donar-li 5 minuts. Vaig veure que havia rebut i vist el missatge. «Em sembla que estàs a punt de fer una bestiesa». Silenci. Cinc minuts més. «Podem trobar alguna alternativa, no creus?». Ara va respondre immediatament: «Quina?». «Parlem-ne, si us plau» Vaig insistir. Vam quedar per dinar junts. No ho havíem fet mai abans. Només havíem compartit els àpats conjunts del grup de treball del projecte en dates senyalades. Mai havíem dinat ell i jo sols.

(Continuaré la setmana vinent)

Una abraçada.








Belleza (3)

Intenta contemplar las cosas bellas tanto como puedas: La mayoría de la gente no les presta atención.
Vincent van Gogh, pintor y dibujante holandés (1853―1890)
Normalmente las cosas no van así. Suele ser después de publicar las bases del proceso selección de colaboradores que aparecen los alumnos como moscardones a ver si pueden hacerte la pelota para que les eches una mano para conseguir uno de los puestos. O bien, si el proyecto no es muy atractivo, debes ser tú quien tienes que intentar embaucar a los alumnos para que se presenten.

Yo estaba dispuesto a echarle una mano si era necesario, para que entrase en proyecto, pero no hizo falta que porque quedó el primero destacado. Así que empezamos a trabajar juntos el curso siguiente. Cada vez que venía a trabajar pasaba por mi despacho a preguntar algo, a comentar algún hecho o enseñarme algún aspecto de su trabajo. A veces era cosas muy insignificantes, pero yo no me quejaba, porque me encantaba disfrutar de su belleza y su simpatía. Es una persona muy bien educada, empática, simpática e inteligente, y siempre ha sido un placer disfrutar de su compañía. Si algún día que yo sabía que estaba trabajando en el departamento no aparecía por el despacho, yo me dejaba caer por su espacio de trabajo, miraba que estaban haciendo y los invitaba a un café que él nunca se perdía.

Poco a poco nos fuimos cogiendo confianza. A veces nuestras manos o alguna otra parte del cuerpo, como los brazos, se rozaban accidentalmente, con un roce suave y cálido y eso me producía una ligera erección que a veces no era tan ligera. Pocas veces era una erección completa y potente que yo me apresuraba a tapar con la camisa o el jersey. Una o dos veces había tenido que ir al baño a masturbarme para poder seguir trabajando. Después tenía que ir a tomar un café para superar la bajada de energía postmasturbatoria. E invitaba a todo el grupo, él incluido, a acompañarme. Creo que era mi manera de comprobar que entre él y yo no había ni habría nada.

Así pasaron los años y él ya estaba a punto de terminar su máster. Estábamos ya muy cerca del final de curso. Uno de las mañanas que me vino a ver para enseñarme uno de los desarrollos que había hecho para el proyecto se sentó a mi lado, como hacía siempre, y puso su manaza sobre la mía para que le cediera el control de ratón. Era la primera vez que lo hacía tan descaradamente. Obviamente esto me produjo una erección una de esas evidentes y completas. Maniobré para taparme tan rápida y discretamente como pude, pero llegué tarde sus ojos habían seguido la evolución de mis pantalones que se habían hinchado por la presión interior de mi miembro en erección. Él, muy discretamente, siguió con la explicación que me estaba haciendo. Cuando terminó me dijo alegremente, como quien da una buena noticia: «Al final de este curso acabo el máster».

―Sí, ya lo sé. ―Dije como quien no quiere la cosa. Esperé a ver dónde quería ir a parar.

―Y dejaré el proyecto. ―añadió hablando más lentamente, intentando vocalizar bien porque lo entendiera sin lugar a dudas.

―¿Qué dices? ¡No jodas! ¡No lo puedes hacer! ¿Qué ha pasado? ―Me sorprendió tanto que incluso me temblaba la voz. Mi erección había desaparecido completamente y creo que en ese instante mi pene quedó reducido a su mínima expresión. Se me quedó mirando fijamente, luego bajó la mirada como hacía siempre que quería decir algo importante y que temía mi reacción. Con un hilo de voz dijo:

―Lo que yo espero de ti, y que ahora ya sé que tú también lo esperas de mí no podrá ser si yo sigo en el proyecto. ―Levantó la mirada y la fijó directamente en mis ojos. Yo estaba atónito y él lo debió leer en mis ojos. Le mantuve la mirada. Él acercó sus labios a los míos y me besó de forma cálida e intensa. Yo respondí a su beso con pasión, sin pensar lo que estaba haciendo y en su significado. Después se levantó lentamente, salió de mi despacho y cerró la puerta.

No sé cuando tardé en reaccionar. Quizá pasaron unos pocos minutos, tal vez una hora... No tengo ni idea. Por el sistema de mensajería interno que teníamos activo en nuestra red informática le envié un mensaje privado: «Tenemos que hablar». Silencio. Le di 5 minutos. Observé que había recibido y visto el mensaje. «Me parece que estás a punto de hacer una tontería». Silencio. Cinco minutos más. «Podemos encontrar alguna alternativa, no crees?». Ahora respondió inmediatamente: «¿Cuál?». «Hablemos, por favor» Insistí. Quedamos para comer juntos. No lo habíamos hecho nunca antes. Solo habíamos compartido las comidas conjuntas del grupo de trabajo del proyecto en fechas señaladas. Nunca habíamos comido él y yo solos.

(Continuaré la próxima semana)

Un abrazo.


2 comentaris:

  1. La diferencia entre un alumno secundario y uno universitaria es abismal. Y con tu escrito se ve plasmado perfectamente. Claro que se compensa por otros lados. Espero que este 'affaire' con tu alumno termine de la mejor manera (en una cama, obviamente)... Jaaaaaa...

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Los cambios que hace una persona en su adolescencia solo es comparable a la maduración que se hace en la fase posterior. El chic@ que acaba secundaria y entra en la universidad se ve obligado a hacer una maduración "exprés" en los 3 o 4 primeros años en esos centros, por lo menos aquí en mi tierra. No hacerla puede llevar al alumno al fracaso.

      En el próximo post se produce el desenlace de esta història. Espero que sea de vuestro agrado.

      Gracias por tu aportación.

      Un abrazo.

      Elimina