Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 28 de febrer del 2019

L'ocàs (15) --- El ocaso (15)

[Entrada 258]

L'ocàs (15)

Els joves que no respecten els vells envelliran més de pressa que els altres.
Albert Jané (1930)
Ja érem a Nova Yok, era l'inici de la nostra visita turística. Vam dedicar aquell dia a recórrer Manhattan començant fent una volta per Central Park. Vam sortir-ne al carrer 97 o 98 Est i vam acabar a Washington Square, passejant per Madison Av. i per la Cinquena Av. Vam tornar a l'hotel en metro. Eren les 18.30 h quan hi vam arribar. Ens vam tornar a dutxar, vam descansar i al voltant de les 21 h vam sortir a sopar, després vam tornar a Times Square i vam visitar alguna botiga abans de tornar a l'hotel prop de mitjanit.

L'endemà, el matí va ser tranquil i sense sexe. Vam començar el nostre passeig a Central Station, i vam tombar per la zona, del carrer 49 al 34, annat d'oest a est (edifici, Chrysler, Nacions unides, MOMA, Rockefeller Center, etc.) També vam anar de botigues i de happy hours. Hi va haver algun moment en què el vaig veure seriot, no sé si estava cansat o avorrit, però no es va queixar i va voler seguir el nostre passeig sense rumb. Vam tornar a l'hotel al voltant de les 18.15 h. Aquest cop hi va haver sexe sense penetració (fel·lacions, etc.). Dutxa, descans, i sopar al voltant de les 21 h. Vam tornar a Times Square a viure l'ambient i cap a mitjanit vam retirar-nos a l'hotel a dormir.

El tercer dia (ja quart del viatge) vam anar en ferri a Staten Island. Una illa amb poc interès turístic. Vam entrar a un barot a fer una cervesa. Un individu ens va convidar a una cervesa i en Lore se n'hi va anar a xerrar. Després m'hi vaig acostar, no li vaig entendre ni una sola paraula en aquell americà, vaig limitar-me a dir «yes» sense saber que em deia. Quan vam sortir en Lore es va posar com una moto, va explicar-me que era un excombatent de Vietnam, i que parlava molt malament d'Europa i dels europeus i que jo (que no havia entès res) havia reblat el clau dient «yes» a les seves bestieses. Li vaig confessar que no havia entès ni una sola paraula i que lamentava haver fet aquell paper d'estrassa, però ell va seguir indignat. Em va fer sentir renyat com quan jo era un nen.

Quan vam anar a buscar el ferri de tornada vam haver d'esperar una bona estona. Estavem separats com si no ens coneguéssim de res. De fet, jo estava molest per com m'havia tractat, però vaig creure que havíem de fer les paus i que em tocava dur la iniciativa. M'hi vaig acostar per darrere i li vaig fer un petó al clatell. Aquest cop em va tornar a renyar perquè deia que als EUA no eren permeses aquelles manifestacions homosexuals a la via pública i que ens la jugàvem si ho fèiem. El primer dia, mentre anàvem a buscar el metro per a anar a Central Park, ell m'havia agafat per la cintura com ho fan les parelletes d'enamorats, mentre caminàvem pel carrer. Al carrer no hi havia ningú, però a mi m'havia fet sentir molt bé. Aquesta segona renyada em va caure com una puntada als collons. D'allà vam anar a Wall St. a veure la borsa, i al pont de Brooklyn. Vaig mantenir-me allunyat d'ell fent-li notar que m'havia molestat tot plegat, tant allò del bar com allò del petó.

Aquell dia vam dinar a Chinatown i vam passejar per Little Italy abans de tornar a l'Hotel a quarts de set. La dutxa va precedir a una nova sessió de sexe sense penetració com la del dia anterior. Ell va decidir que jo havia de (o volia) descansar i va marxar sol. Vaig pensar que, de fet, ell estava cansat, o també podria estar una mica aclaparat, d'anar tota l'estona amb mi, i no m'hi vaig resistir. El vaig deixar marxar tot sol. Encara que no em va agradar que fos ell qui decidia el que jo volia fer. A més, encara estava molest pels fets d'Staten Island i una cosa es va sumar a l'altre. Vaig agafar el meu llibre i una ampolla d'aigua i vaig marxar a Broadway on vaig seure en un banc i vaig estar veient passar a la gent, els uns passejant, els altres passant de pressa. Quan me'n vaig cansar em vaig posar a llegir i vaig estar llegint fins que em va semblar que en Lore ja hauria d'haver tornat a l'Hotel. Quan arribava a l'hotel el vaig veure uns metres davant meu caminant en el mateix sentit que jo per l'altra vorera. Se'l veia content. El vaig deixar que arribés abans que jo a la cambra. Es va mostrar molest perquè no havia fet el que m'havia dit. ―Mira como eres ¿por què no lo dices que no quieres quedarte?― Li vaig dir que m'havia semblat que ell tenia ganes d'anar sol en algun lloc. Llavors em va explicar on havia anat. Vaig creure que en certa manera la meva petita venjança havia funcionat. Vam tornar a Little Italy a sopar i no vam tornar a l'hotel fins a quarts d'una. A mi ja m'havia passat el cabreig i el sentiment de fer-li nosa.

.../...

Una abraçada.








El ocaso (15)

Los jóvenes que no respetan los viejos envejecerán más deprisa que los demás.
Albert Jané (1930)
Ya estábamos en Nueva Yok, era el inicio de nuestra visita turística. Dedicamos aquel día a recorrer Manhattan comenzando haciendo una vuelta por Central Park. Salimos por la calle 97 o 98 Este y acabamos en Washington Square, paseando por Madison Av. y por la Quinta Av. Volvimos al hotel en metro. Eran las 18:30 h cuando llegamos. Nos volvimos a duchar, descansamos y alrededor de las 21 h salimos a cenar, después volvimos a Times Square y visitamos alguna tienda antes de volver al hotel cerca de medianoche.

Al día siguiente, la mañana fue tranquila y sin sexo. Comenzamos nuestro paseo en Central Station, y deanbulamos por la zona, de la calle 49 al 34, yendo de oeste a este (edificio, Chrysler, Naciones Unidas, MOMA, Rockefeller Center, etc.) También fuimos de tiendas y de happy hours. Hubo algún momento en que lo vi seriote, no sé si estaba cansado o aburrido, pero no se quejó y quiso seguir nuestro paseo sin rumbo. Volvimos al hotel alrededor de las 18:15 h. Esta vez hubo sexo sin penetración (felaciones, etc.). Ducha, descanso, y cena alrededor de las 21 h. Volvimos a Times Square a revivir el ambiente y hacia media noche nos retiramos al hotel a dormir.

El tercer día (ya cuarto del viaje) fuimos en ferry a Staten Island. Una isla con poco interés turístico. Entramos a un barucho a tomar una cerveza. Un individuo nos invitó a una cerveza y Lore se fue a charlar con él. Después me acerqué a ellos, no le entendí ni una sola palabra a aquel americano, me limité a decir «yes» sin saber que me decía. Cuando salimos Lore se puso como una moto, me contó que era un ex combatiente de Vietnam, y que hablaba muy mal de Europa y de los europeos y que yo (que no había entendido nada) había remachado el clavo diciendo «yes» a sus tonterías. Le confesé que no había entendido ni una sola palabra y que lamentaba haber hecho un papel tan deslucido, pero él siguió indignado. Me hizo sentir reñido como cuando yo era un niño.

Cuando fuimos a buscar el ferry de vuelta tuvimos que esperar un buen rato. Estábamos separados como si no nos conociéramos de nada. De hecho, yo estaba molesto por cómo me había tratado, pero creí que teníamos que hacer las paces y que me tocaba llevar la iniciativa. Me acerqué por detrás y le di un beso en la nuca. Esta vez me volvió a regañar porque decía que en EEUU no eran permitidas aquellas manifestaciones homosexuales en la vía pública y que nos la jugábamos si lo hacíamos. El primer día, mientras íbamos a buscar el metro para ir a Central Park, él me había cogido por la cintura como lo hacen las parejitas de enamorados, mientras caminábamos por la calle. En la calle no había nadie, pero a mí me había hecho sentir muy bien. Esta segundo varapalo me cayó como una patada en los cojones. De allí fuimos a Wall St. ver la bolsa, y el puente de Brooklyn. Me mantuve alejado de él haciéndole notar que me había molestado todo aquello, tanto lo del bar como lo del beso.

Ese día almorzamos en Chinatown y paseamos por Little Italy antes de volver al Hotel cerca de las seis y media. La ducha precedió a una nueva sesión de sexo sin penetración como la del día anterior. Él decidió que yo debía (o quería) descansar y se fue solo. Pensé que, de hecho, él estaba cansado, o también podría estar un poco abrumado, de ir todo el tiempo conmigo, y no me resistí. Le dejé irse solo. Aunque no me gustó que fuera él quien decidía lo que yo quería hacer. Además, aunque estaba molesto por los hechos de Staten Island y una cosa se sumó a la otra. Cogí mi libro y una botella de agua y me fui a Broadway donde me senté en un banco y estuve viendo pasar a la gente, unos paseando otros iban deprisa. Cuando me cansé me puse a leer y estuve leyendo hasta que me pareció que Lore ya debería haber vuelto al Hotel.

Cuando llegaba al hotel lo vi unos metros delante de mí caminando en el mismo sentido que yo por la otra acera. Se le veía contento. Lo dejé que llegara antes que yo a la habitación. Se mostró molesto porque no había hecho lo que me había dicho. ―Mira como eres ¿por qué no lo dices que no quieres quedarte?― Le dije que me había parecido que él tenía ganas de ir solo a algún lugar. Entonces me explicó dónde había ido. Creí que en cierto modo mi pequeña venganza había funcionado. Volvimos a Little Italy a cenar y no volvimos al hotel hasta cerca de las doce y media. A mí ya se me había pasado el cabreo y ese sentimiento de molestar.

.../...

Un abrazo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada