Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 4 d’abril del 2019

L'ocàs (20) --- El ocaso (20)

[Entrada 263]

L'ocàs (20)

Als bisexuals solien acusar-los de ser més promiscus que ningú!
John Irving, escriptor nord-americà i guionista cinematogràfic (1942)
―Mira Dani, l'ejaculació ha de ser una conseqüència, mai l'objectiu d'un bon "polvo".― A en Dani l'havia conegut en un xat. Llavors ell tenia 16 anys. Va ser durant l'última crisi de la meva relació amb en Lore i ell havia tornat a marxar a Cuba. Recordo la primera conversa amb ell com una discussió dura en què vaig haver de posar en joc totes les meves habilitats. En Dani és un gran discutidor i un cervell inquiet. Encara que sembli impossible, vam iniciar una amistat que encara és viva. Vam estar molt de temps parlant de follar, de follar-nos... Però ell viu massa lluny i només ens hem vist una vegada que vam aprofitar per conèixer-nos, però no per follar.

Ell deia que volia follar amb mi per aprendre, ―Jordi, tu em pots ensenyar coses al llit, n'estic segur― em deia. Jo intentava explicar-li amb paraules allò que havia après fent-ho i li deia coses com aquesta, que escórrer-se no era l'objectiu, sinó una conseqüència, i afegia ―hi ha persones que ejaculen dues i fins i tot tres vegades en una mateixa sessió de sexe, cosa que no tindria sentit si ejacular fos l'objectiu, oi? Follem per relacionar-nos i per gaudir.

També li deia que el fet d'estar amb altres persones (una o més) al llit tenia sentit si érem capaços de gaudir del fet de no estar sols. Per això jo crec que el plaer més gran està en l'intercanvi en què jo m'ocupi de produir plaer als altres, i que siguin els altres qui me'l produeixin a mi. Si no ho fem així, estem masturbant-nos amb el cos d'un altre. Produir plaer no és només aconseguir l'ejaculació de l'altre, sinó en aconseguir que hi arribi amb la màxima excitació sexual. Les tècniques sexuals més sofisticades solen prescindir d'una acció directa sobre el penis. Aquesta actitud, la de preocupar-me del plaer dels altres també és vàlida com actitud vital i l'he fet meva: fer pels altres sense demanar res a canvi, qui vulgui ja s'ocuparà de mi.

Només dues vegades l'enorme polla d'en Lore ha estat dins del meu cos. La primera va durar uns segons, era una de les primeres vegades que follàvem sense preservatiu, i va ser tan dolorosa que ho vam deixar estar. Érem a casa meva. La segona, ja a l'apartament que havíem llogat junts, va ser completa i ell va acabar ejaculant dins meu. Vaig quedar tan erotitzat que vaig haver de fer-me una palla, ejaculant per segona vegada mentre ell era al lavabo. No vaig poder esperar que tornés.

Quan en Lore encara treballava al bordell començàvem a acariciar-nos a la dutxa, ens ensabonàvem l'un a l'altre, especialment el penis, els testicles i el cul, al mateix temps que ens acariciàvem, i acabàvem la dutxa amb una erecció brutal. Un cop secs, ens abraçàvem i besàvem a peu dret i solíem seguir amb un intercanvi de fel·lacions que acabaven en un 69 sobre el llit. En algun moment de la fel·lació ell em posava un preservatiu amb la boca i llavors jo el penetrava fins a ejacular dins d'ell. Quan treballava en Lore evitava ejacular, però de vegades no podia fer-ho. Em vaig acostumar a anar al bordell cap a última hora perquè així, en ser l'últim client del dia, ell podia ejacular sense problemes. Després em feia un massatge, encara tots dos nus. Com que s'asseia sobre meu, jo notava el seu penis, ja flàccid, sobre les meves natges. Finalment ens tornàvem a dutxar, llavors ens ensabonàvem amb atenció la esquena l'un a l'altre i els llocs on haguessin anat a parar les nostres ejaculacions aquella vegada.

Un dia vaig adonar-me que les seves carícies al meu escrot em produïen un calfred. Va ser a la dutxa del bordell, ell encara no n'era encarregat. Això no m'havia passat mai abans. Ningú m'havia produït una sensació com aquesta, ni l'Òscar que havia estat el meu millor amant. Podeu entendre que aquí va començar la meva addicció a follar amb ell.

Amb el temps, així com va desaparèixer el preservatiu, també vam eliminar la dutxa prèvia i amb el temps també el massatge i la dutxa final compartida. Un dia em va dir. A mi no m'agrada compartir la dutxa i em va demanar que no entrés al bany quan hi era ell. Se sentia observat i això el feia estar cohibit. Així que vaig acabar dutxant-me sol després de follar. Però en esquema les coses van funcionar així fins al final: petons i carícies, fel·lacions i 69, i la penetració per acabar. Els canvis eren en la durada de cada fase, en les formes de fer els petons i les fel·lacions, i en les postures de la penetració.

.../...

Una abraçada.








El ocaso (20)

¡A los bisexuales solían acusarles de ser más promiscuos que nadie!
John Irving, escritor estadounidense y guionista cinematográfico (1942)
―Mira Dani, la eyaculación debe ser una consecuencia, nunca el objetivo de un buen "polvo".― A Dani lo había conocido en un chat. Entonces él tenía 16 años. Fue durante la última crisis de mi relación con Lore y él había vuelto a irse a Cuba. Recuerdo la primera conversación con él como una discusión dura en la que tuve que poner en juego todas mis habilidades. Dani es un gran discutidor y un cerebro inquieto. Aunque parezca imposible, iniciamos una amistad que todavía está viva. Estuvimos mucho tiempo hablando de follar, de follarnos... Pero él vive demasiado lejos y sólo nos hemos visto una vez que aprovechamos para conocernos, pero no para follar.

Él decía que quería follar conmigo para aprender, ―Jordi, tú me puedes enseñar cosas en la cama, estoy seguro― me decía. Yo intentaba explicarle con palabras lo que había aprendido haciéndolo y le decía cosas como esa, que correrse no era el objetivo, sino una consecuencia, y añadía ―hay personas que eyaculan dos e incluso tres veces en una misma sesión de sexo, lo que no tendría sentido si eyacular fuera el objetivo, ¿verdad? Follamos para relacionarnos y para disfrutar.

También le decía que el hecho de estar con otras personas (una o más) en la cama tenía sentido si éramos capaces de disfrutar del hecho de no estar solos. Por eso yo creo que el placer más grande está en el intercambio en el que yo me ocupe de producir placer a los demás, y que sean los demás los que me produzcan mí. Si no lo hacemos así, estamos masturbandonos con el cuerpo de otro. Producir placer no es sólo conseguir la eyaculación del otro, sino en conseguir que llegue con la máxima excitación sexual. Las técnicas sexuales más sofisticadas suelen prescindir de una acción directa sobre el pene. Esta actitud, la de preocuparme del placer de los demás también es válida como actitud vital y la he hecho mía: hacer por los demás sin pedir nada a cambio, quien quiera ya se ocupará de mí.

Sólo dos veces la enorme polla de Lore ha estado dentro de mi cuerpo. La primera duró unos segundos, era una de las primeras veces que follábamos sin preservativo, y fue tan dolorosa que desistimos. Estábamos en mi casa. La segunda, ya en el apartamento que habíamos alquilado juntos, fue completa y él acabó eyaculando dentro de mí. Quedé tan erotizado que tuve que hacerme una paja, eyaculando por segunda vez mientras él estaba en el lavabo. No pude esperar a que volviera.

Cuando Lore aún trabajaba en el burdel empezábamos a acariciarnos en la ducha, nos enjabonábamos el uno al otro, especialmente el pene, los testículos y el culo, al tiempo que nos acariciábamos, y salíamos la ducha con una erección brutal. Una vez secos, nos abrazábamos y besábamos pie y solíamos seguir con un intercambio de felaciones que acababan en un 69 sobre la cama. En algún momento de la felación él me ponía un preservativo con la boca y entonces yo le penetraba hasta eyacular dentro de él. Cuando trabajaba Lore evitaba eyacular, pero a veces no podía. Me acostumbré a ir al burdel hacia última hora porque así, al ser el último cliente del día, él podía eyacular sin problemas. Después me daba un masaje, aún desnudos ambos. Como se sentaba sobre mi, yo notaba su pene, ya flácido, sobre mis nalgas. Finalmente nos volvíamos a duchar, entonces nos enjabonábamos con atención la espalda el uno al otro y los lugares donde hubieran ido a parar nuestras eyaculaciones aquella vez.

Un día me di cuenta que sus caricias en mi escroto me producían un escalofrío. Fue en la ducha del burdel, él todavía no era encargado. Esto nunca me había pasado antes. Nadie me había producido una sensación como esa, ni Oscar que había sido mi mejor amante. Podéis entender que aquí empezó mi adicción a follar con él.

Con el tiempo, de la misma forma que desapareció el preservativo, también eliminamos la ducha previa y con el tiempo también el masaje y la ducha final compartida. Un día me dijo. A mí no me gusta compartir la ducha y me pidió que no entrara al baño cuando estaba él. Se sentía observado y eso le hacía estar cohibido. Así que acabé duchándome solo después de follar. Pero en esquema las cosas funcionaron así hasta el final: besos y caricias, felaciones y 69, y la penetración para acabar. Los cambios eran en la duración de cada fase, en las formas de besarnos y de hacer las felaciones, y en las posturas de la penetración.

.../...

Un abrazo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada