Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 25 d’abril del 2019

L'ocàs (23) --- El ocaso (23)

[Entrada 266]

L'ocàs (23)

No ser estimats és una simple desventura, la veritable desgràcia és no estimar.
Albert Camus, escriptor i filòsof francès (1913-1960)
Vaig intentar defensar que eren rucades d'un embriac i que no les havia de tenir en compte. ―In vino veritas― em va respondre. Sé que volia dir-me que una persona sota la influència de l'alcohol és més probable que expressi els seus pensaments i desitjos més profunds. Jo sé que el que sentia tenia més relació amb la gelosia que amb una altra cosa, el més probable és que el volgués fer patir tant com estava patint jo en aquell moment.

La ressaca no em deixava pensar ni expressar-me amb gaire claredat, però em vaig esforçar a defensar que tot allò era fruit del meu estat d'ànim, de la son acumulada, de la meva gelosia i de la meva borratxera. Ell deia que només podia veure'm com l'animal que l'havia maltractat aquell vespre durant el sopar. Em va doldre molt que em digués que aquella tarda, a Sant Rafèu, havia estat pensant que era feliç, que era feliç amb mi. Però allò no era el que m'havia tramès la nit anterior a Niça.

El vaig convèncer perquè, abans de tornar a Barcelona, intentéssim arribar-nos a Sant Tropetz (Saint-Tropez) i vam fer-ho, però la cua a la carretera era brutal i vaig acabar desistint. Vam dormir a Narbona a un hotel on els llençols semblaven de plàstic i l'endemà al migdia vam arribar a Barcelona.

Va passar com a mínim un mes abans de tornar-nos a veure. Em va dir que marxava a Cuba a veure a la família i que m'ocupés de cancel·lar el contracte de l'apartament. Que quan tornés ja es buscaria la vida, que no volia la meva ajuda per a res. En fi que em plantejava el final de la nostra relació. Però no ho va ser. No vaig desllogar l'apartament i quan va tornar s'hi va tornar a allotjar i vam seguir amb el règim de dues visites setmanals una per follar i sopar, i l'altre per dinar i fer-li una mamada. Malgrat que no vaig tornar a ser mai més el seu maridet.

Des de la tornada del nostre viatge a la reconciliació a la seva tornada de Cuba van passar uns quants mesos en els quals vaig iniciar la meva amistat amb en Dani i vaig refer la relació amb en Kevin qui acabava de trencar amb un nou xicot que l'havia deixat i a qui guardava una forta rancúnia. Fins al punt d'arribar a demanar-me ajuda en el seu intent de venjar-s'hi. M'hi vaig negar en rodó.

En Lore seguia buscant feina, només tenia una feina de cambrer en una guingueta («xiringuito») de la platja barcelonina on li donaven feina al vespre-nit dels divendres, dissabtes i diumenges entre abril i octubre. Des que havia acabat els estudis buscava una feina de veritat a jornada completa i amb un salari digne que li donés autonomia, però no se n'havia sortit. Fins i tot havia deixat de banda aquell projecte de treballar de psicòleg a algun departament de recursos humans. Ara buscava qualsevol cosa.

Quan ja havíem refet la nostra relació per enèsima vegada i ens havíem recuperat dels efectes de la meva borratxera va arribar l'inici del final. Em va anunciar que havia decidit marxar a Londres a viure. Aquí no trobava feina i no podia seguir així. Tenia uns amics a Londres i li havien assegurat que allà en trobaria. I en va trobar. El més probable és que encara sigui allà.

Ell pretenia mantenir la nostra relació a la distància, però no va funcionar. El vaig veure tres vegades des de la seva marxa. Les tres vam estar follant. La primera vaig anar jo a passar un cap de setmana a Londres amb ell. La segona i la tercera va ser ell qui va venir a Barcelona.

En algun moment m'havia plantejat de tornar a prostituir-se per guanyar-se la vida i crec que ho va fer, encara que mai m'ho va dir clarament. Es tractava de fer de «xapero» a Barcelona mentre vivia a Londres i venir quan algun client el reclamés. El primer cop que va venir no em va dir res i em va agafar per sorpresa, però crec que algú li havia rebentat el cul perquè quan me l'estava follant vaig haver de deixar-ho perquè li feia mal el cul. Em va sorprendre perquè sempre m'havia dit que la meva polla era de la seva talla exacta, ni massa gran, ni massa petita...

La segona vegada que va venir, vam anar una habitació d'hotel per fer l'amor, però no em va deixar que fes el check-out en marxar, em va dir que segurament hi aniria a dormir aquella nit. Jo em vaig témer que no hi aniria sol.

Ell mantenia dos telèfons, un anglès i un altre espanyol. El Whatsapp em permetia saber quan estava aquí i quan estava allà. Vaig detectar que anava i venia, i no em deia res, al contrari, m'ho amagava. Així que jo vaig saber que venia a Barcelona intentant que jo no ho sabés i vaig tenir clar que no valia la pena seguir, que havia de refer la meva vida. Vaig deixar d'enviar-li missatges i d'interessar-me pel que feia. No n'he sabut mai més res.

.../...

Una abraçada.








El ocaso (23)

No ser amados es una simple desventura; la verdadera desgracia es no amar.
Albert Camus, escritor y filósofo francés (1913-1960)
Intenté defender que eran tonterías de un borracho y que no las debía tener en cuenta. ―In vino veritas― me respondió. Sé que quería decirme que una persona bajo la influencia del alcohol es más probable que exprese sus pensamientos y deseos más profundos. Yo sé que lo que sentía tenía más relación con los celos que con otra cosa, lo más probable es que quisiera hacerle sufrir tanto como estaba sufriendo yo en ese momento.

La resaca no me dejaba pensar ni expresarme con mucha claridad, pero me esforcé en defender que todo aquello era fruto de mi estado de ánimo, del sueño acumulado, de mis celos y de mi borrachera. Él decía que sólo podía verme como el animal que lo había maltratado aquella noche durante la cena. Me dolió mucho que me dijera que aquella tarde, en Saint-Raphaël, había estado pensando que era feliz, que era feliz conmigo. Pero aquello no era lo que me había transmitido la noche anterior a Niza.

Lo convencí para que antes de volver a Barcelona intentáramos llegar a Sant-Tropetz (Saint-Tropez) y lo inetntamos, pero la cola en la carretera era brutal y acabé desistiendo. Dormimos a Narbona en un hotel en qeu las sábanas parecían de plástico y al día siguiente a mediodía llegabamos a Barcelona.

Pasó como mínimo un mes antes de volvernos a ver. Me dijo que se iba a Cuba a ver a su familia y que me ocupara de cancelar el contrato del apartamento. Que cuando volviera ya se buscaría la vida, que no quería mi ayuda para nada. En fin que me planteaba el final de nuestra relación. Pero no lo fue. Mantuve el apartamento alquilado y cuando volvió se volvió a alojar en él y seguimos con el régimen de dos visitas semanales una para follar y cenar, y el otro para almuerzar y hacerle una mamada. A pesar de que no volví a ser nunca más su maridito.

Desde la vuelta de nuestro viaje a la reconciliación a su vuelta de Cuba pasaron varios meses en los que inicié mi amistad con Dani y recompuse mi relación con Kevin quien acababa de romper con un nuevo novio que la había dejado y a quien guardaba un profundo rencor. Hasta el punto de llegar a pedirme ayuda en su intento de venganza. A lo cual me negué en redondo.

Lore seguía buscando trabajo, sólo tenía un trabajo de camarero en un chiringuito de la playa barcelonesa donde le daban trabajo al atardecer-noche de los viernes, sábados y domingos entre abril y octubre. Desde que había acabado sus estudios buscaba un trabajo de verdad a jornada completa y con un salario digno que le diera autonomía, pero no lo había conseguido. Incluso había dejado de lado ese proyecto de trabajar de psicólogo en algún departamento de recursos humanos. Ahora buscaba cualquier cosa.

Cuando ya habíamos recompuesto nuestra relación por enésima vez y nos habíamos recuperado de los efectos de mi borrachera llegó el inicio del fin. Me anunció que había decidido irse a Londres a vivir. Aquí no encontraba trabajo y no podía seguir así. Tenía unos amigos en Londres y le habían asegurado que allí encontraría un empleo. Y lo encontró. Lo más probable es que todavía esté allí.

Él pretendía mantener nuestra relación en la distancia, pero no funcionó. Lo vi tres veces desde su marcha. Las tres estuvimos follando. La primera fui yo a pasar un fin de semana en Londres con él. La segunda y la tercera fue él quien vino a Barcelona.

En algún momento me había planteado volver a prostituirse para ganarse la vida y creo que lo hizo, aunque nunca me lo dijo claramente. Se trataba de hacer de «chapero» en Barcelona mientras vivía en Londres y venir cuando algún cliente lo reclamase. La primera vez que vino no me dijo nada y me cogió por sorpresa, pero creo que alguien le había reventado el culo porque cuando me lo estaba follando tuve que dejarlo porque le dolía el culo. Me sorprendió porque siempre me había dicho que mi polla era de su talla exacta, ni demasiado grande, ni demasiado pequeña...

La segunda vez que vino, fuimos una habitación de hotel para hacer el amor, pero no me dejó que hiciera el check-out al irnos, me dijo que seguramente iría a dormir allí aquella noche. Yo me temí que no iría solo.

Él mantenía dos teléfonos, uno inglés y otro español. El Whatsapp me permitia saber saber cuando estaba aquí y cuando estaba allí. Detecté que iba y venía, y no me decía nada, al contrario, me lo ocultaba. Así que yo supe que venía a Barcelona intentando que yo no lo supiera y tuve claro que no valía la pena seguir, que tenía que rehacer mi vida. Dejé de enviarle mensajes y de interesarme por lo que hacía. No he sabido nada más.

.../...

Un abrazo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada