Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 11 d’abril del 2019

L'ocàs (21) --- El ocaso (21)

[Entrada 264]

L'ocàs (21)

Pels seus fruits els coneixereu.
La Bíblia, Mt 7, 20.
Es coneix a les persones pel que fan, pels seus actes. També pot ajudar-nos a comprendre com és una persona coneixent els ambients on es mou, els seus amics, la seva família... Ja sabeu que no he conegut cap dels amics d'en Lore ni cap dels seus familiars. Sé que tenia un germà i una germana més grans que ell, que vivien a la seva terra. Que el seu pare els havia abandonat per una noia força més jove que la seva mare quan ell era encara un adolescent i que ho va viure molt malament. Vaig saber d'aquesta separació perquè va ser un dels seus arguments que em va donar per oposar-se a què jo deixés la meva família per ell. ―No Jordi, no quiero tener la culpa― defensava, no volia que l'odiessin com ell havia odiat a la nova parella de son pare.

Acabàvem de fer l'amor, perquè, si més no jo, follava amb amor, i em vaig posar a fer el sopar, després d'haver passat per la dutxa. Ell seia mirant una revista i fumant prop de la finestra. Va respondre una trucada, no vaig sentir sonar el telèfon, normalment el tenia en mode vibració a la butxaca. Parlava amb un accent tancat com quan el vaig conèixer. Vaig entendre que el trucaven des de Cuba. Contestava molt seriós, i amb frases curtes i monosíl·labs. De seguida vaig inferir que la cosa era greu. Així que va penjar li vaig preguntar ―¿Tu madre?― No, no es tractava de sa mare, sinó de la seva àvia, de la qual jo no en tenia notícia, a qui ell, segons em va dir en aquell moment, s'estimava molt. Li acabaven de fer saber que havia mort. No va plorar, però es va quedar molt trist.

De seguida vam muntar un viatge perquè pogués anar-hi, perquè pogués ser al funeral i l'enterrament de l'àvia. Em va dir que serien uns deu o quinze dies, però no va tornar fins un mes després. Jo no entenia per què no tenia cap mena pressa per tornar. Ell em va dir que havia estat un cop molt fort per a sa mare i que s'havia hagut d'ocupar d'ella. La veritat és que em vaig sentir abandonat i poc apreciat.

Aquell estiu vam fer el segon i darrer viatge de vacances. Aquest cop vam anar a la Costa d'Atzur al sud de França (en francès Côte d'Azur, mal anomenada Costa Blava, tot i que l'atzur sigui el color blau celeste). Aquesta va ser la segona gran crisi de la nostra relació, encara que no en va ser el final, va ser-ne el preludi. Vam anar amb el meu cotxe portant una tenda i estris per fer càmping. A en Lore li feia il·lusió fer càmping perquè no n'havia fet mai.

Vaig haver de mentir-li a la meva esposa i de demanar vacances a la feina. Quan ja ho teníem tot més o menys planificat em va demanar de sortir de Barcelona a la tarda, ja que aquell dia havia quedat a dinar amb un amic i no volia fallar-li. L'argument és que l'amic s'acomiadava perquè se n'anava a viure en un altre lloc. A mi em tocava la pera perdre pràcticament tot un dia pel seu dinar i li ho vaig fer saber. Em va dir que allò era molt important per a ell. Així que les coses ja van començar malament.

I van seguir pitjor. El vaig passar a buscar al voltant de les 5 de la tarda amb certa càrrega de mal humor i vam anar a dormir a un hotel de Perpinyà que vam contractar sobre la marxa. Després de sopar i fer una petita volta vam anar a dormir. Jo anava prou calent i li vaig proposar de follar. Em va enviar al cotxe a buscar el lubricant que se l'havia deixat a una maleta que no havia volgut pujar a la cambra de l'hotel. La veritat és que jo no estava de gaire bon humor, però el que em va fotre és que quan jo em vaig escórrer i m'esforçava en què m'acompanyes, em va dir ―deixa-ho Jordi, avui no m'escorreré―. Jo vaig interessar-me a saber per què i em va dir ―és que aquest matí m'he fet una palla.― Jo, que ja estava molest amb ell pel dinar, em vaig témer que aquella palla, o el que fos, podia estar relacionada amb el dinar que havia provocat el meu malestar inicial. És a dir, que sospitava que a la seva vida hi havia algú altre que no era un passavolant.

El segon dia vam fer càmping. Jo havia anat de campaments des dels meus 14 anys i moltes vegades de càmping amb la família, per tant hi tenia una bona experiència i això va permetre que tot funcionés bé, però vaig cometre l'error de donar coses per suposades. Dúiem uns sacs de dormir de roba, per entendre'ns eren com un llençol cosit, pensant que faria calor. El meu error va ser que no li vaig explicar que s'hi havia de posar dins. Ell va dormir doncs sota el doble llençol en pilota picada i se li va irritar el penis a la zona del gland així que va quedar inutilitzat per al sexe. Vam haver de cercar una crema adequada en una farmàcia i esperar que li anés bé. Jo ja em veia tot el viatge sense sexe. Els dos havíem dormit malament. Aquell dia va acabar a un hotel d'Ais de Provença (Aix-en-Provence) amb una calor horrorosa i jo força decebut de com anaven les coses.

Em vaig passar la nit suant i pràcticament sense dormir. Crec que és l'única vegada a la vida que em vaig llevar a dutxar-me a mitjanit per veure si deixava de suar i podia dormir. Ni les pastilles per dormir que duia em van fer efecte. En Lore va intentar acariciar-me de matinada, però va retirar la mà com si s'hagués cremat en trobar-me xop de suor. La darrera vegada que ens vam veure encara recordava aquest fet.

L'endemà vam fer el viatge fins a Niça d'una tirada. Hi vam arribar a l'hora de dinar. Vam passar les tres nits següents en un hotel força «cutre» on aquella tarda vam follar per segona vegada. Aquest cop ell també es va escórrer. L'hotel era ben a prop del nucli històric de Niça i, un cop vam haver descansat una estona, vam anar a fer-hi una volteta i a sopar. El cambrer del restaurant era clarament gai i ens va anar servint sempre pel costat on hi havia assegut en Lore i sempre que podia s'hi arrambava o feia que el seu braç fregués subtilment el d'en Lore. Va sortir-ne entusiasmat de què el cambrer se li hagués insinuat d'aquella manera tan descarada i fins i tot va voler pagar ell, i així donar-li la propina i les gràcies en persona. Em va sorprendre. Pensava que estava més acostumat al fet que l'intentéssin lligar-se'l.

.../...

Una abraçada.








El ocaso (21)

Por sus frutos los conoceréis.
La Biblia, Mt 7, 20.
Se conoce a las personas por lo que hacen, por sus actos. También puede ayudarnos a comprender cómo es una persona conociendo los ambientes donde se mueve, sus amigos, su familia... Ya sabéis que no he conocido a ninguno de los amigos de Lore ni a ninguno de sus familiares. Sé que tenía un hermano y una hermana mayores que él, que vivían en su país. Que su padre los había abandonado por una chica mucho más joven que su madre cuando él aún era un adolescente y que le sentó muy mal. Supe de esa separación porque fue uno de los argumentos que me dio para oponerse a que yo dejara a mi familia por él. ―No Jordi, no quiero tener la culpa― defendía, no quería que lo odiaran como él había odiado a la nueva pareja de su padre.

Acabábamos de hacer el amor, porque, al menos yo, follaba con amor, y me puse a preparar la cena, después de haber pasado por la ducha. Él estaba sentado mirando una revista y fumando cerca de la ventana. Respondió una llamada, no oí sonar el teléfono, normalmente lo tenía en modo vibración en el bolsillo. Hablaba con un acento cerrado como cuando lo conocí. Entendí que le llamaban desde Cuba. Contestaba muy serio, y con frases cortas y monosílabos. Enseguida inferí que la cosa era grave. Cuando colgó le pregunté ―¿Tu madre?― No, no se trataba de su madre, sino de su abuela, de la que yo no tenía noticia, a quien él, según me dijo en aquel momento, quería mucho. Le acababan de comunicar que había muerto. No lloró, pero se puso muy triste.

Enseguida montamos un viaje para que pudiera ir, para que pudiera estar en el funeral y el entierro de la abuela. Me dijo que serian unos diez o quince días, pero no regresó hasta un mes después. Yo no entendía por qué no tenía ningún tipo prisa por volver. Él me dijo que había sido un golpe muy fuerte para su madre y que se había tenido que ocupar de ella. La verdad es que me sentí abandonado y poco apreciado.

Aquel verano hicimos el segundo y último viaje de vacaciones. Esta vez fuimos a la Costa de Azur al sur de Francia (en francés Côte d'Azur, mal llamada Costa Azul, aunque el azur sea el color azul celeste). Esta fue la segunda gran crisis de nuestra relación, aunque no fue el final, si fue su preludio. Fuimos con mi coche cargando con tienda y utensilios para hacer camping. Lore estaba ilusionado en ir de camping porque nunca lo había hecho.

Tuve que mentirle a mi esposa y de pedir vacaciones en el trabajo. Cuando ya lo teníamos todo más o menos planificado me pidió que salieramos de Barcelona por la tarde, ya que ese día había quedado a comer con un amigo y no quería fallarle. El argumento es que el amigo despedía porque se iba a vivir a otro lugar. A mí me tocaba los huevos perder prácticamente todo un día por su comida y se lo hice saber. Me dijo que aquello era muy importante para él. Así que las cosas ya empezaron mal.

Y siguieron peor. Le pasé a buscar alrededor de las 5 de la tarde con cierta carga de mal humor y fuimos a dormir a un hotel de Perpiñán que contratamos sobre la marcha. Después de cenar y dar una pequeña vuelta fuimos a dormir. Yo iba bastante caliente y le propuse de follar. Me envió al coche a buscar el lubricante que se lo había dejado a una maleta que no había querido subir al cuarto del hotel. La verdad es que yo no estaba de muy buen humor, pero lo que me jodió es que cuando yo me corrí y me esforzaba en que me acompañase, me dijo ―dejémoslo Jordi, hoy no me correré―. Yo me interesé en saber por qué y me dijo ―es que esta mañana me he hecho una paja.― Yo, que ya estaba molesto con él por la comida, me temí que aquella paja, o lo que fuera, podía estar relacionada con la comida que había provocado mi malestar inicial. Es decir, que sospechaba que en su vida había alguien que no era ocasional.

El segundo día fuimos de camping. Yo había ido de campamentos desde mis 14 años y muchas veces de camping con mi familia, por lo tanto tenía una buena experiencia y eso permitió que todo funcionara bien, pero cometí el error de dar cosas por supuestas. Llevábamos unos sacos de dormir de ropa, para entendernos eran como una sábana cosida, pensando que haría calor. Mi error fue que no le conté que tenía que poner dentro. Él durmió, pues, bajo la doble sábana en pelota picada y se le irritó el pene en la zona del glande así que quedó inutilizado para el sexo. Tuvimos que buscar una crema adecuada en una farmacia y esperar que le fuera bien. Yo ya me veía todo el viaje sin sexo. Los dos habíamos dormido mal. Ese día terminó en un hotel de Aix en Provence (Aix-en-Provence) con un calor horrible y yo bastante decepcionado de cómo iban las cosas.

Me pasé la noche sudando y prácticamente sin dormir. Creo que es la única vez en la vida que me levanté a ducharme a medianoche para ver si dejaba de sudar y podía dormir. Ni las pastillas para dormir que llevaba me hicieron efecto. Lore intentó acariciarme de madrugada pero retiró la mano como si se hubiera quemado al encontrarme empapado de sudor. La última vez que nos vimos aún se acordaba de eso.

Al día siguiente hicimos de un tirón el viaje hasta Niza. Llegamos a la hora de comer. Pasamos las tres noches siguientes en un hotel bastante «cutre» en el que aquella tarde follamos por segunda vez. Esta vez él también se corrió. El hotel estaba muy cerca del casco histórico de Niza y, después de descansar un rato, fuimos a dar una vuelta y a cenar. El camarero del restaurante era claramente gay y nos fue sirviendo siempre por el lado donde estaba sentado Lore y siempre que podía se arrimaba a él o rozaba sutilmente con su brazo el de Lore. Él salió entusiasmado de que el camarero se le hubiera insinuado de aquella manera tan descarada e incluso quiso pagar él, y así darle la propina y las gracias en persona. Me sorprendió. Pensaba que estaba más acostumbrado a que el intentaran ligárselo.

.../...

Un abrazo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada