[Entrada 277]
La primera
Sempre hi ha una primera vegada.Tenia uns 14 anys, llavors vivíem en una masia. Era una casa de tres nivells, planta baixa i dos pisos. L'edifici era relativament modern per ser una masia, potser era de principis de segle XX.
Anònim.
Jo anava a un col·legi de religiosos que m'havien ensenyat que tot el que feia referència al sexe era pecat, que només els casats podien practicar sexe sense pecar. A més, els meus pares, que eren molt moderns i ens deixaven fumar (llavors fumar no era dolent, i era quasi obligatori sobretot per als nois, els nois que no fumaven eren sospitosos) ens havien explicat tot el que feia referència al sexe i que masturbar-se era dolent. Que ens podíem quedar cecs, se'ns podia liquar el cervell, que podíem agafar la tuberculosi i no sé quantes desgràcies més... Però el meu germà gran es feia una palla cada nit després que tanquéssim el llum de la cambra on dormíem els quatre germans grans.

Era una tarda de diumenge a primera hora, després de dinar. No sé per què estava sol a la primera planta on només hi havia els dormitoris. Sabia perfectament que calia fer per masturbar-me i vaig decidir fer-ho. Vaig recórrer totes les cambres. Vaig començar a la cambra de ma germana. Vaig seguir amb la palla a la dels meus pares. Vaig estar també masturbant-me al nostre dormitori i vaig acabar al distribuïdor, on hi havia l'escala. Va ser una palla seca, no hi va haver ejaculació, però sí plaer i una sensació de mareig que em va durar tota la tarda. Recordo la sensació d'estar marejat al cinema on vam anar després i el mal que em feia la polla... I, també, el primer plaer sexual de la meva vida. Irrepetible.
Una abraçada.
La primera
Para todo hay una primera vez.Tenía unos 14 años, entonces vivíamos en una masía. Era una casa de tres niveles, planta baja y dos pisos. El edificio era relativamente moderno para ser una masia, tal vez era de principios de siglo XX.
Anónimo.
Yo iba a un colegio de religiosos que me habían enseñado que todo lo que hacía referencia al sexo era pecado, que sólo los casados podían practicar sexo sin pecar. Además, mis padres, que eran muy modernos y nos dejaban fumar (entonces fumar no era malo, y era casi obligatorio sobre todo para los chicos, los chicos que no fumaban eran sospechosos) nos habían explicado todo lo referente al sexo y que masturbarse era malo. Que nos podíamos quedar ciegos, se nos podía licuar el cerebro, que podíamos contagiarnos de tuberculosis y no sé cuántas desgracias más... Pero mi hermano mayor se hacía una paja cada noche después de que cerráramos la luz de la habitación donde dormíamos los cuatro hermanos mayores.

Era una tarde de domingo ,a primera hora, después de comer. No sé por qué estaba solo en la primera planta donde sólo había los dormitorios. Sabía perfectamente que Tenía que hacer para masturbarme y decidí hacerlo. Recorrí todas las habitaciones. Empecé en el cuarto de mi hermana. Seguí con la paja en el de mis padres. Estuve también masturbándome en nuestro dormitorio y acabé en el distribuidor, donde estaba la escalera. Fue una paja seca, no hubo eyaculación, pero sí placer y una sensación de mareo que me duró toda la tarde. Recuerdo la sensación de estar mareado en el cine donde fuimos después y el dolor que me hacía la polla... Y, también, el primer placer sexual de mi vida. Irrepetible.
Un abrazo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada