Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 9 de juliol del 2020

Fantasia 2 --- Fantasía 2

[Entrada 324]

Fantasia 2

Juguem a interpretar | un guió mal escrit d’algú | que no ens coneix | i que creu | amb idiota fermesa | que les coses | tenen nom.
Anna Gas Serra, poeta (1996)
Però a l'estiu següent va tornar a venir. Durant aquell hivern, cada vegada que m'havia vingut el cap aquell matí, havia acabat al lavabo fent-me un palla. I després m'havia sentit culpable per excitar-me sexualment i fer-me palles amb un records «sospitosament» homosexuals. Per això aquell estiu seguia evitant quedar-me sol amb ell. Però el meu germà se'n va anar un mes fora amb la meva mare a casa d'una de les seves ties que havia estat malalta, per ajudar-la en la recuperació. Jo em vaig quedar sol amb el meu pare, la meva àvia paterna i el meu cosí.

La primera nit que estàvem sols el vaig sentir masturbar-se com quasi cada dia. No sé què em va passar, jo no tenia costum de fer-me palles al llit, però aquella nit sentint-lo esbufegar fluixet quan s'escorria, vaig iniciar silenciosament una palla. Vaig fer-ho molt suaument perquè no em sentís. Quan em va semblar que dormia per la seva forma de respirar, vaig decidir acabar la meva palla i llavors, a punt d'escorrer-me, em va semblar una marranada fer-ho al llit i vaig anar-me'n a completar la palla al lavabo. L'endemà em vaig llevar abans que ell i vaig anar-me'n de l'habitació abans que es despertés.

La nit següent es va repetir la mateixa història, em vaig fer una palla en sentir-lo com s'escorria. Aquell dia m'havia dut uns mocadors de paper al llit i no em vaig haver de llevar per anar al bany. Em semblava que ell dormia, però quan ja m'havia escorregut vaig sentir la seva veu dient fluixet ―Ha anat bé?―. Vaig callar fent veure que dormia. ―No dorms, ho sé― va dir. Vaig seguir en silenci, desvetllat. M'havia sentit. Quina vergonya!

L'endemà es va despertar ell abans que jo i va venir al meu llit. Es va estirar al meu costat, bocaterrosa com havia fet un any abans, i va esperar que em despertés. Quan en despertar-me el vaig veure'l allà, al meu costat, em va venir una esgarrifança. Només duia la part de baix del pijama. La seva esquena nua em va torbar. M'atreia.

―Bon dia― em va dir. Me'l vaig quedar mirant sense dir res. La meva trempera matinera era més que evident sota el meu pijama. Vaig tapar-me amb el llençol. ―Per què t'amagues?― em va dir. No vaig saber que dir. Es va girar per quedar de cara a mi. La seva erecció sota la roba també era ben evident. Els seus pectorals encara em van excitar més del que ja estava. ―Ja deus haver notat que em masturbo quasi cada dia i de vegades dos o tres cops. Creus que te n'has d'amagar quan ho fas tu?― Vaig seguir en silenci uns minuts. ―Tu no n'has de fer res si jo me la pelo o no.― vaig acabar per dir-li amb aire ofès. ―Vols dir que val la pena amagar-ho?― va dir. Un altre cop em vaig quedar en silenci. Un silenci que es podia tallar. Em sentia acorralat. ―No vull ser homosexual.― vaig dir. ―Això no es pot triar.― em va dir ell.

Va ser una galleda d'aigua freda sobre la meva resistència, però encara li vaig dir ―Doncs, jo vull triar no ser-ho―. Se'm va quedar mirant i em va dir. ―Jo no sé si sóc homosexual o no, però sé que si en sóc no podré evitar-ho. Que t'agradin les noies no vol dir que no et puguin agradar els nois o un noi en concret. Saps que he tingut un parell de xicotes i hem fet coses que han estat molt bé. Però jo m'ho vaig passar molt bé amb tu l'any passat, ho he recordat moltes vegades i, encara que només fos una estoneta, m'encantaria seguir el que havíem començat.― Silenci de nou. ―T'has follat alguna d'aquelles xicotes?― vaig preguntar. Va callar un moment abans de dir-me que sí i que s'ho havia passat molt bé.

Va seguir dient-me que jo era l'amic més jove que tenia i que m'apreciava molt. Que no em volia forçar a fer res que jo no volgués fer, que li agradava molt com l'havia tocat l'any passat i que li encataria que li ho tornés a fer, que si jo no volia, ell no em tocaria, que em deixaria fer, que es deixaria tocar i remenar tot el que volgués de seu cos. ―Tot el meu cos serà teu.― va acabar dient. Em vaig quedar en silenci. Tenia tot aquell cos que tant m'agradava al meu abast, només havia de dir que sí... Em va costar una estona, però la pressió de la meva polla que havia crescut encara més imaginant tot el que podria fer, em va fer dir: D'acord, tu no em toques a mi.

Vaig començar per tocar aquells pectorals, i aquells mugrons grans i potents amb el tou del dit índex com ho havia fet l'any passat amb la seva polla. Vaig resseguir el contorn inferior d'aquells músculs des de l'estern a l'aixella, després, el contorn dels seus mugrons. Ell s'estava quiet amb els ulls tancats, i de tant en tant sospirava. Em van venir ganes de posar-me aquells mugrons a la boca i li ho vaig dir: Puc xuclar-te els mugrons? I ell va dir molt fluixet, com si estigués molt lluny: Pots fer el que vulguis. I va repetir: Sóc tot teu. Després li vaig acariciar el tros sencer amb la mà plana. La meva mà va topar amb la duresa del seu penis erecte quan li acariciava la panxa i molt suaument li vaig abaixar el pantaló, ell em va facilitar tant com va poder la maniobra. Vist totalment nu amb aquella erecció descomunal vaig trobar que ell era d'una bellesa divina. Tot i que el seu penis ja no em va semblar tan brutalment gran, potser perquè el meu havia crescut força aquell any.

Vaig repetir la maniobra de l'any anterior amb el seu penis. Els dits de la meva mà esquerra van explorar el seu escrot i els seus testicles mentre els de la dreta li acaronaven el penis. Sempre començava amb el tou dels dits i acabava les meves carícies amb la mà, suaument. Els seus sospirs eren cada vegada més freqüents i del cap del seu penis capcinejant van començar a sortir gotetes de presemen. No em va costar gaire començar a llepar-li el penis i l'escrot.

Buscant una posició còmode vaig acostar el meu maluc al seu cap. Vaig acabar per posar-me la seva polla sencera a la boca. Vaig sentir que em deia: Vigila amb les dents que em fas mal al gland. Em vaig acabar posant de quatre grapes sobre d'ell, amb un genoll a cada banda del seu cap, de forma que, sense ser-ne conscient, el meu penis quedava davant de la seva boca. M'agradava el sabor del seu presemen i el gaudia amb delit. Estava tan excitat que no m'adonava que jo també estava deixant anar presemen, en tanta quantitat que les gotes travessaven la roba del meu pijama i queien a la seva boca. Vaig sentir la seva veu que era com una remor llunyà que deia: Això és un nèctar diví. En adonar-me del que passava em vaig treure els pantalons i vaig sortir de sobre el seu. No, no t'enretiris, va dir en to de súplica. Vaig tornar a la posició anterior, pensant que no passaria res, mentre ja gaudia posant-me els seus ous a la boca.

Vaig notar com la seva llengua em llepava el gland. El plaer va ser sublim i, en lloc de queixar-me perquè allò no era amb el que havíem convingut: ell no em podia tocar. Vaig desitjar que ho tornés a fer, però no ho va fer fins que li vaig dir: Torna'm a llepar. Poc després, quan ja les llepades eren quasi continues, li vaig posar el meu penis a la boca i vam iniciar un 69 sublim. Allò va ser el final del principi. No va passar gaire estona abans que notés com el seu penis capcinejava dins de la meva boca i com ell esbufegava anunciant una immediata descàrrega. Va ser com si haguessin premut el botó que posava en marxa la meva escorreguda. A mi em va quedar la boca plena del seu semen, i quasi m'ofego. Mentre notava com el meu penis disparava, simultàniament al seu, allò que no havia disparat mai, quantitats industrials de semen. Llavors ell es va girar i va venir a buscar la meva boca per fer-hi un petó tan intens i elèctric que em va fer sentir al cel. Amb això es van acabar totes les meves resistències a les relacions sexuals amb una persona del meu sexe. En concret amb ell.

Va ser un mes molt intens. Vam acabar dormint junts cada dia tot i la calor que feia als vespres. Abans d'adormir-nos ens buidàvem l'un a l'altre les bosses seminals, i moltes vegades al matí hi tornàvem. Vaig descobrir que m'agradava més fer d'actiu que de passiu, tot i que m'agradava molt sentir, de tant en tant, el seu penis dins meu. Vam passar a ser amics amb drets i encara avui de tant en tant busquem la manera de trobar-nos per rememorar aquells plaers i mantenir viva a relació que va començar aquell dia.

Una abraçada.








Fantasía 2

Jugamos a interpretar | un guión mal escrito de alguien | que no nos conoce | y que cree | con idiota firmeza | que las cosas | tienen nombre.
Anna Gas Serra, poeta (1996)
Pero en verano siguiente vino otra vez. Durante ese el invierno, cada vez que había recordado aquella mañana, había acabado en el baño haciéndome un paja. Y después me había sentido culpable por excitarme sexualmente y hacerme pajas con unos recuerdos «sospechosamente» homosexuales. Por eso aquel verano seguía evitando quedarme solo con él. Pero mi hermano se fue un mes fuera con mi madre a casa de una de sus tías que había estado enferma, para ayudarla en la recuperación. Yo me quedé solo con mi padre, mi abuela paterna y mi primo.

La primera noche que estábamos solos el oí masturbarse como casi todos los días. No sé qué me pasó, yo no tenía costumbre de hacerme pajas en la cama, pero esa noche sintiéndole jadear quedamente, cuando se corría inicié silenciosamente una paja. Lo hice muy suavemente para que no me oiera. Cuando me pareció que dormía por su forma de respirar, decidí acabar mi paja y entonces, ya a punto de correrme, me pareció una guarrada hacerlo en la cama y me fui a completar la paja en el baño. Al día siguiente me levanté antes que él y me fui de la habitación antes de que se despertara.

La noche siguiente se repitió la misma historia, me hice una paja al oirlo como corría. Ese día me había llevado unos pañuelos de papel en la cama y no me tuve que levantar para ir al baño. Me parecía que él dormía, pero cuando ya me había corrido oí su voz diciendo en voz baja ―¿Ha ido bien?―. Callé haciéndome el dormido. ―No duermes, lo sé― dijo. Seguí en silencio, desvelado. Me había sentido. Qué vergüenza!

Al día siguiente se despertó él antes que yo y vino a mi cama. Se tumbó a mi lado, boca abajo como había hecho el año pasado, y esperó a que me despertara. Cuando al despertarme lo vi allí, a mi lado, me dio un escalofrío. Solo llevaba la parte de abajo del pijama. Su espalda desnuda me turbó. Me atraía.

―Buenos días― me dijo. Me lo quedé mirando sin decir nada. Mi erección mañanera era más que evidente bajo mi pijama. Me tapé con la sábana. ―¿Por qué te escondes?― me dijo. No supe que decir. Se giró para ponerse de cara a mí. Su erección bajo la ropa también era evidente. Sus pectorales todavía me excitaron más de lo que ya estaba. ―Ya debes haber notado que me masturbo casi a diario y algunos días dos o tres veces. Crees que te tienes que esconder cuando lo haces tu? ― Seguí en silencio unos minutos. ―¿A ti qué te importa yo me la casco o no?― acabé por decirle con aire ofendido. ―¿Quieres decir que vale la pena esconderlo?― dijo. Otra vez me quedé en silencio. Un silencio tenso. Me sentía acorralado. ―No quiero ser homosexual.― dije. ―Eso no se puede elegir.― dijo él.

Fue un jarro de agua fría sobre mi resistencia, pero aún pude decir ―Pues, quiero elijir no serlo―. Se me quedó mirando y me dijo. ―Yo no sé si soy homosexual o no, pero sé que si lo soy no podré evitarlo. Que te gusten las chicas no quiere decir que no te puedan gustar los chicos o un chico en concreto. Sabes que he tenido un par de novias y hemos hecho cosas que han estado muy bien. Pero yo me lo pasé muy bien contigo el año pasado, lo he recordado muchas veces y, aunque solo fuera un ratito, me encantaría seguir lo que habíamos empezado.― Silencio de nuevo. ―¿Te has follado alguna de aquellas novias?― pregunté. Calló un momento antes de decirme que sí y que se lo había pasado muy bien.

Siguió diciéndome que yo era el amigo más joven que tenía y que me apreciaba mucho. Que no quería forzarme a hacer nada que yo no quisiera hacer, que le gustaba mucho como lo había tocado el año pasado y que le encantaría que se lo volviera a hacer, que si yo no quería, él no me tocaría, que me dejaría hacer, que se dejaría tocar y remover todo lo que quisiera de su cuerpo. ―Todo mi cuerpo será tuyo.― concluyó. Me quedé en silencio. Tenía todo aquel cuerpo que tanto me gustaba a mi alcance, tan solo tenía que decir que sí... Me costó un rato, pero la presión de mi polla que había crecido aún más imaginando todo lo que podría hacer, me hizo decir: Vale, tú no me tocas mí.

Empecé por tocar aquellos pectorales, y aquellos pezones grandes y potentes con la yema del dedo índice como lo había hecho el año pasado con su polla. Seguí el contorno inferior de aquellos músculos desde el esternón a la axila, después, el contorno de sus pezones. Él estaba quieto con los ojos cerrados, y de vez en cuando suspiraba. Me vinieron ganas de ponerme aquellos pezones en la boca y se lo dije: ¿Puedo chuparte los pezones? Y él dijo muy bajito, como si estuviera muy lejos: Puedes hacer lo que quieras. Y repitió: Soy todo tuyo. Después le acaricié el torso entero con la mano plana. Mi mano chocó con la dureza de su pene erecto cuando le acariciaba la barriga y muy suavemente le bajé el pantalón, él me facilitó todo lo que pudo la maniobra. Visto totalmente desnudo con aquella erección descomunal me pareció que él era de una belleza divina. Aunque su pene ya no me pareció tan brutalmente grande, quizás porque el mío había crecido bastante ese año.

Repetí la maniobra de un año atrás con su pene. Los dedos de mi mano izquierda exploraron su escroto y sus testículos mientras que los la derecha acariciaban su pene. Siempre empezaba con la yema de los dedos y acababa mis caricias con la mano, suavemente. Sus suspiros eran cada vez más frecuentes y del extremo de su pene cabeceante empezaron a salir gotitas de presemen. No me costó mucho empezar a lamerle el pene y el escroto.

Buscando una posición cómoda acerqué mi cadera en su cabeza. Acabé por ponerme su polla entera en la boca. Oí que me decía: Cuidado con los dientes que me haces daño en el glande. Me acabé poniendo a gatas encima de él, con una rodilla a cada lado de su cabeza, de forma que, sin ser consciente de ello, mi pene quedaba frente su boca. Me gustaba el sabor de su presemen y lo disfrutaba con deleite. Estaba tan excitado que no me daba cuenta de que yo también estaba soltando presemen, en tal cantidad que las gotas atravesaban la ropa de mi pijama y caían a su boca. Oí su voz que era como un rumor lejano que decía: Esto es un néctar divino. Al darme cuenta de lo que pasaba me quité los pantalones y salí de encima de él. No, no te retires, dijo en tono de súplica. Volví a la posición anterior, pensando que no pasaría nada, mientras ya gozaba poniéndome sus huevos en la boca.

Noté como su lengua me lamía el glande. El placer fue sublime y, en lugar de quejarme porque aquello no era con el que habíamos convenido: Él no podía tocar. Deseé que lo volviera a hacer, pero no lo hizo hasta que le dije: Vuélveme a lamer. Poco después, cuando ya las lamidas eran casi continuas, le puse mi pene en la boca e iniciamos un 69 sublime. Aquello fue el final del principio. No pasó mucho rato antes de que notara como su pene cabeceaba en mi boca y como él resoplaba anunciando una inmediata descarga. Fue como si hubieran pulsado el botón que ponía en marcha mi corrida. A mí me quedó la boca llena con su semen, y casi me ahogo. Mientras notaba como mi pene disparaba, simultáneamente al suyo, lo que no había disparado nunca, cantidades industriales de semen. Entonces él se dio la vuelta y vino a buscar mi boca para darme un beso tan intenso y eléctrico que me hizo sentir en el cielo. Con ello se acabaron todas mis resistencias a las relaciones sexuales con una persona de mi sexo. En concreto con él.

Fue un mes muy intenso. Acabamos durmiendo juntos cada día a pesar del calor que hacía por las noches. Antes de dormirnos nos vaciábamos el uno al otro las bolsas seminales, y muchas veces por la mañana repetíamos. Descubrí que me gustaba más hacer de activo que de pasivo, aunque me gustaba mucho sentir, de vez en cuando, su pene dentro de mí. Pasamos a ser amigos con derechos y aún hoy de vez en cuando buscamos la manera de encontrarnos para rememorar aquellos placeres y mantener viva a relación que comenzó ese día.

Un abrazo.


2 comentaris: