Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 2 de juliol del 2020

Fantasia 1 --- Fantasía 1

[Entrada 323]

Fantasia 1

Si se’m permet una lleugera fantasia en l’expressió, m’atreviré a afirmar que, si més no, des del paleolític inferior, en el món han manat les dretes.
Joan Fuster, escriptor (1922-1992)
Avui vull començar unes narracions suposadament autobiogràfiques, però que no ho són. Com diu el títol, són fantasies, una part està inspirada, sens dubte, en coses viscudes, una altra en coses que m'he imaginat, i la resta en coses que m'han explicat en converses de llit, d'aquelles que es tenen després d'una bona rebolcada.

Quan tenia catorze anys vivia en una masia i aquell estiu, com tots els estius, va venir passar una temporada, que solia ser d'un parell de mesos, un cosí meu que llavors tenia setze anys. Ell dormia al mateix dormitori que jo i el meu germà petit. Alguna nit el sentia masturbar-se abans d'adormir-me, i de vegades el sentia repetir abans de llevar-nos. Els meus pares m'havien alliçonat amb allò de què la masturbació era pecat, que, a més, produïa malalties al cervell i que, finalment, et podia fer acabar boig. Crèdul com sóc, em masturbava més aviat poc i sempre amb un gran sentiment de culpa.

El meu cosí feia força esport i estava ben marcadet, tenia uns bons pectorals i jo me'l mirava amb enveja. Jo sempre he estat més aviat prim i he tingut molt poca massa muscular, i els meus pectorals eren més aviat poca cosa. Envejava el cos del meu cosí.

En aquells temps l'homosexualitat era il·legal, els homosexuals eren considerats uns degenerats que violaven els nens, i qualsevol cosa que tingués a veure amb l'homosexualitat em feia por i fàstic. Anys endarrere la meva mare ens havia trobat al meu germà i a mi dormint abraçats. Ell s'havia despertat mort de por per una tempesta amb molt aparell elèctric i molt de soroll, i li vaig dir que es fiqués al meu llit. Ell se'm va abraçar, jo el vaig abraçar a ell i ens vam quedar així dormint com angelets. Jo tenia deu o onze anys i ell és tres anys més jove que jo. La meva mare ens va sotmetre a un interrogatori de tercer grau, per saber que havíem fet i que no... I ens va prohibir que ho tornéssim a fer. Amb deu anys no ho vaig entendre, amb catorze vaig entendre perfectament la seva preocupació. Encara que llavors no m'adonava que la meva atracció per les persones del meu sexe, malgrat tot, anava creixent al mateix temps i la mateixa velocitat que ho anava fent la meva cigala.

Un dia al matí, el meu cosí i jo ens vam quedar sols a l'habitació. El meu germà ja s'havia llevat i havia marxat. Estàvem cadascú al seu llit mig desperts. No recordo com va sortir el tema del sexe, de la trempera matinera i de com la teníem de grossa cada un de nosaltres. Ell va venir al meu llit. Es va estirar al meu costat panxa a terra. Anava amb un pijama molt balder i no se li marcava res, però s'intuïa. Jo estava de costat mirant cap ell. ―Me la vols veure?― em va dir. Me'l vaig quedar mirant. ―Estàs empalmat?― vaig preguntar més aviat nerviós i excitat. ―Tu, no?― em va respondre. Llavors em vaig adornar que jo tenia una erecció de campionat. ―«Buenu»― vaig dir sense pensar, l'excitació m'havia ennuvolat el pensament. ―«Buenu», què?― va dir ell ―me la vols veure o que estàs empalmat?― va afegir. Hauria d'haver-li dit que les dues coses, però no vaig saber-ho fer. ―Que m'agradaria veure com la tens quan se't trempa―. Ens havíem vist despullats mil vegades, veure-li adormida no tenia gens d'interès per a mi. ―D'acord, però tu m'ensenyaràs la teva també trempada― em va exigir. Em vaig quedar rumiant uns minuts, però era incapaç de pensar ―Sí, després de veure la teva― li vaig dir.

Es va abaixar el pantaló del pijama i em vaig quedar astorat. Quina cosa tan grossa que tenia. Devia ser dues vegades la meva o potser més. Als meus ulls era molt gruixuda, plena de venes i de pèls, i amb uns ous en proporció. Em vaig quedar extasiat. La meva erecció va créixer fins a límits insospitats. La meva mà se n'hi va anar tota sola. ―Puc?― vaig preguntar amb un fil de veu. ―Si vols― va respondre. Vaig estar tocant les venes i aquella polla que a mi em semblava enorme amb el tou del meu dit índex, mentre notava com capcinejava al tacte dels meus dits. Va passar una bona estona abans no em decidís a agafar-la amb tota la mà, com si anés a fer-li una palla.

En aquell moment va intentar baixar-me el pantaló del pijama. ―Què fas?― vaig dir sense deixar anar la seva polla. ―Ara et toca a tu!― va dir suaument. Vaig aixecar una mica el cul per facilitar-li la maniobra i la meva polla erecta com mai va quedar a l'aire. Llavors em va treure la resta del pijama i es va treure la seva part de dalt, vam quedar els dos completament nus, l'un davant de l'altra. Jo seguia subjectant-li el penis amb la mà. Va agafar-me el canell i va fer que la meva mà iniciés uns suaus moviments masturbatoris. Vaig seguir fent-ho seguint la seva insinuació. Ell va posar la mà al meu penis i va començar molt suau i lentament a fer-me una palla. Vaig sentir un plaer brutal i vaig perdre el món de vista.

Llavors jo encara no ejaculava. Les meves palles eren seques. Em va entrar el pànic. Què diria si no m'escorria? A més, vaig començar a pensar que allò que fèiem era cosa de maricons. Em vaig aixecar d'un salt. Ell se'm va quedar mirant ―Què fas?― em va dir. Em vaig posar de nou el pijama a tota màquina i vaig marxar dient ―no sóc un marieta!

Me'n vaig anar al lavabo i no vaig poder evitar fer-me una palla mentre em dutxava amb aigua freda, que aquell dia no m'ho semblava. Vaig evitar quedar-me a soles amb ell, tot el temps que quedava d'aquell estiu. Quan el sentia masturbar-se no podia evitar recordar aquell penis que havia tingut a les meves mans i no podia evitar excitar-me, però les meves pors evitaven que fes res que em pogués delatar. Ell em mirava amb els ulls tristos, però no li vaig donar l'oportunitat de parlar-ne ni perquè es pogués tornar a repetir. I aquell estiu no va passar res més.

(Continuarà)

Una abraçada.








Fantasía 1

Si se me permite una ligera fantasía en la expresión, me atreveré a afirmar que, al menos, desde el paleolítico inferior, en el mundo han mandado las derechas.
Joan Fuster, escritor (1922―1992)
Hoy quiero comenzar unas narraciones supuestamente autobiográficas, pero que no lo son. Como dice el título, son fantasías, una parte está inspirada, sin duda, en cosas vividas, otra en cosas que me he imaginado, i el resto en cosas que me han explicado en conversaciones de cama, de esas que se tienen después de un buen revolcón.

Cuando tenía catorce años vivía en una masía (casa de labor, con finca agrícola y ganadera) y aquel verano, como todos los veranos, vino a pasar una temporada, que solía ser de un par de meses, un primo mío que entonces tenía dieciséis años. Él dormía al mismo dormitorio que yo y mi hermano pequeño. Alguna noche le oía masturbarse antes de dormirme, ya veces le oía repetir antes de levantarnos. Mis padres me habían aleccionado con aquello de que la masturbación era pecado, que, además, producía enfermedades en el cerebro y que, finalmente, te podía hacer acabar loco. Crédulo como soy, me masturbaba más bien poco y siempre con un gran sentimiento de culpa.

Mi primo hacía bastante deporte y estaba bien marcadito, tenía unos buenos pectorales y yo me lo miraba con envidia. Yo siempre he sido más bien delgado, he tenido muy poca masa muscular, y mis pectorales eran más bien pequeños. Envidiaba el cuerpo de mi primo.

En aquellos tiempos la homosexualidad era ilegal, los homosexuales eran considerados unos degenerados que violaban los niños, y cualquier cosa que tuviera que ver con la homosexualidad me daba miedo y asco. Años atrás mi madre nos había encontrado a mi hermano y mí durmiendo abrazados. Él se había despertado muerto de miedo por una tormenta con mucho aparato eléctrico y mucho ruido, y le dije que se metiera en mi cama. Él me abrazó, yo lo abracé a él y nos quedamos así durmiendo como angelitos. Yo tenía diez u once años y él es tres años más joven que yo. Mi madre nos sometió a un interrogatorio de tercer grado, para saber que habíamos hecho y que no... Y nos prohibió que lo volviéramos a hacer. A los diez años no lo entendí, con catorce entendí perfectamente su preocupación. Aunque entonces no me daba cuenta que mi atracción por las personas de mi sexo, sin embargo, iba creciendo al mismo tiempo y la misma velocidad que lo iba haciendo mi minga.

Un día por la mañana, mi primo y yo nos quedamos solos en la habitación. Mi hermano ya se había levantado y se había ido. Estábamos cada uno en su cama medio despiertos. No recuerdo como salió el tema del sexo, de la erección mañanera y de cómo la teníamos de gorda cada uno de nosotros. Él vino a mi cama. Se tumbó a mi lado boca abajo. Iba con un pijama muy holgado y no se le marcaba nada, pero se intuía. Yo estaba de lado mirando hacia él. ―¿Me la quieres ver?― me dijo. Me quedé mirando. ―¿Estás empalmado?― pregunté algo nervioso y excitado. ―¿Tú, no? ― me respondió. Entonces me di cuenta que yo tenía una erección de campeonato. ―Bueno― dije sin pensar, la excitación me había nublado el pensamiento. ―¿Bueno, qué?― dijo él ―¿me la quieres ver o que estás empalmado?― añadió. Debería haberle dicho que las dos cosas, pero no supe hacerlo. ―Que me gustaría ver cómo la tienes cuando se te empalma―. Nos habíamos visto desnudos mil veces, versela dormida no tenía ningún interés para mí. ―De acuerdo, pero tú me enseñarás tu también empalmada― me exigió. Me quedé pensando unos minutos, pero era incapaz de pensar ―Sí, después de ver la tuya― le dije.

Se bajó el pantalón del pijama y me quedé asombrado. Qué cosa tan grande que tenía. Sería dos veces la mía o quizás más. A mis ojos era muy gruesa, llena de venas y de pelos, y con unos huevos en proporción. Me quedé extasiado. Mi erección creció hasta límites insospechados. Mi mano se fue sola hacia ella. ―¿Puedo? ― pregunté con un hilo de voz. ―Si quieres― respondió. Estuve tocando las venas y aquella polla que a mí me parecía enorme con la yema de mi dedo índice, mientras notaba como cabeceaba al tacto de mis dedos. Pasó un buen rato antes de que me decidiera a cogerla con toda la mano, como si fuera a hacerle una paja.

En ese momento intentó bajarme el pantalón del pijama. ―¿Qué haces? ― dije sin soltar su polla. ―¡Ahora te toca a ti!― dijo suavemente. Levanté un poco el culo para facilitarle la maniobra y mi polla erecta como nunca quedó al aire. Entonces me quitó el resto del pijama y se quitó su parte de arriba, quedamos los dos completamente desnudos, el uno frente al otro. Yo seguía sujetándole el pene con la mano. Me tomó la muñeca e hizo que mi mano iniciara unos suaves movimientos masturbatorios. Seguí haciéndolo siguiendo su insinuación. Él puso su mano en mi pene y comenzó muy suave y lentamente a hacerme una paja. Sentí un placer brutal y perdí el mundo de vista.

Entonces yo todavía no eyaculaba. Mis pajas eran secas. Me entró el pánico. ¿Qué diría si no me corría? Además, empecé a pensar que lo que hacíamos era cosa de maricones. Me levanté de un salto. Él se me quedó mirando ―¿Qué haces?― me dijo. Me puse de nuevo el pijama a toda máquina y me fui diciendo ―¡no soy un mariquita!

Me fui al baño y no pude evitar hacerme una paja mientras me duchaba con agua fría, que ese día no me lo parecía. Evité quedarse a solas con él, todo el tiempo que quedaba de aquel verano. Cuando le oía masturbarse no podía evitar recordar aquel pene que había tenido en mis manos y no podía evitar excitarme, pero mis miedos evitaban que hiciera nada que pudiera delatarme. Él me miraba con los ojos tristes, pero no le di la oportunidad de hablar de ello ni para que se pudiera volver a repetir. Y aquel verano no pasó nada más.

(Continuará)

Un abrazo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada