Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 19 de novembre del 2020

Fantasia: Ernest (1) --- Fantasía: Ernest (1)

[Entrada 335]

Fantasia: Ernest (1)

No hi ha més tresor que fer regals.
Vixnuxarmà, braman indi, no se sap si històric o llegendari
Vaig conèixer a l'Ernest en una d'aquestes organitzacions juvenils que, fora de l'àmbit del feixisme, es dedicaven a complementar la formació que ens donaven a les escoles. Ens duien sovint d'excursió a les muntanyes dels voltants i ens transmetien valors més propers al liberalisme i als del Concili Vaticà II que no acabaven d'encaixar amb els postulats retrogrades de franquisme. En aquell temps aquesta mena d'organitzacions només podien ser legals sota l'aixoplug de l'Església i aquesta no era una excepció, perquè teníem el nostre cau als locals de la parròquia. Les famílies que, com la meva, s'oposaven passivament al règim de la dictadura apuntaven els seus fills en organitzacions com aquesta. I gràcies a ella vaig descobrir la muntanya i conservo el meu amor per ella.

L'Ernest era un noi una mica més jove que jo, ros, d'ulls blaus, no era exageradament guapo, però que estava molt bo. Tenia el cos d'un atleta, ben marcat i amb una musculatura perfecta. Una de les seves àvies era sueca i ell havia heretat l'aspecte nòrdic d'ella. Al començament jo passava molt d'ell, era d'una família més benestant que la meva i em semblava un nen de papà més. A més, no sé molt bé per què, ell s'havia fixat en mi i quan podia em feia preguntes sobre mi, la meva família o la meva vida que em molestaven i com que volia no obrir-me a un acostament, les responia amb mentides incoherents. Sens dubte ell captava les incoherències, però no es va donar per vençut. Vaig acabar penedint-me d'haver-ho fet. A poc a poc vaig anar descobrint que era un bon noi, amb bons sentiments, fortament emocional i més ingenu que jo, que ja és difícil, perquè la meva ingenuïtat era majúscula. I vam acabar fent-nos molt amics. Als meus tretze anys ell era el meu millor amic.

Ell passava bona part de l'estiu a una casa que tenien a la platja i tornava amb un bronzejat perfecte. Quan jo tenia quinze anys no vaig poder evitar enamorar-me d'ell. Quan el veia en vestit de bany no podia deixar d'embadalir-me mirant aquell cos tan ben fet. A més tenia uns mugrons que tan bonics i ben proporcionats que només de veure'ls em produïen una sensació eròtica tan potent que em feia avergonyir del que sentia. Les poques vegades que l'havia vist completament nu havia hagut de fer esforços per no tocar-lo.

L'Ernest semblava no adonar-se de res, sempre que parlàvem de sexe ens referíem a dones. En aquell moment l'homosexualitat era un delicte i tothom donava per fet que les bones persones eren heterosexuals. Jo em considerava un degenerat que havia d'amagar l'atracció que sentia per les persones del meu sexe i especialment per sentir-me atret pel meu millor amic. De fet, a mi les dones també m'agradaven, però en aquell moment només tenia ulls i palles per a ell.

ls seus pares em veien amb molt bons ulls. Em feien servir d'exemple per al seu fill. Em va explicar que de vegades li deien: «Ernest, perquè no aprens del teu amic Josep i...» això anava seguir del que fos que volien que el seu fill corregís: estudies més, tractes més bé als teus germans, etc. És a dir, que em consideraven una bona influència per a ell.

Sempre estaven disposats a convidar-me a passar uns dies amb ells a casa que tenien a la platja i em convidaven sovint. Aquell estiu també ho van fer. Allà compartíem dormitori i jo em passava els dies admirant el cos del meu amic en veure'l en vestit de bany o quan sortia nu de la dutxa, però en tenia prou amb poder gaudir de la seva companyia dia i nit, encara que només fos per uns dies, i per això dissimulava discretament l'atracció que em produïa. Un dia els seus pares i els seus germans se'n van anar a un poble veí a dinar amb uns amics o familiars, no ho recordo gaire. L'Ernest va aconseguir que ell i jo no hi haguéssim d'anar amb l'excusa que jo allà m'avorria. Ens van deixar el dinar i el berenar fets i van marxar.

Ens en vam anar a la platja com cada dia i després vam tornar a casa a dinar. Feia molta calor i molta humitat i després de dutxar-nos tornàvem a estar suats. Com que no hi havia ningú més que nosaltres dos en aquella casa ens vam quedar en calçotets i vam dinar així, mig despullats. Després de dinar el cel es va començar a tapar i amenaçava tempesta. Vam desparar taula i vam recollir la roba de bany que havia quedat escampada pel nostre dormitori. Ell va començar a perseguir-me amb una tovallola a les mans, amenaçant de donar-me un cop amb ella. Primer vaig intentar fugir, però vaig acabar plantant-li cara i ens vam embrancar en una lluita per la tovallola que ens va fer anar per terra l'un sobre l'altre. Jo tenia setze anys i a ell li faltava poc per fer-los. Podeu imaginar quina va ser la reacció va tenir el meu entrecuix en sentir el contacte de pell a pell d'aquell cos que em tenia enlluernat, de notar el tacte d'aquells mugrons directament. Jo m'esforçava perquè ell no notés la duresa que anava adquirint el meu membre. Els meus calçotets estaven a punt de petar. Si hagués pogut m'hauria posat panxa a terra, però no podia, ell m'havia immobilitzat i em vaig haver de quedar quiet. Moure's encara podia ser més delator. Em mirava amb picardia. Va anar acostant la seva cara a la meva i em va fer un petó a la boca. Un simple «piquito». Jo vaig perdre el món de vista, vaig tancar els ulls, i vaig intentar aixecar el cap cercant la seva boca. En trobar-la li vaig fer un petó com déu mana i llavors vaig començar a notar notar la duresa creixent de la seva polla sobre la meva panxa.

Ell em va deixar anar i els petons es van anar repetint i eren cada vegada més llargs i més intensos. Jo ja tenia experiència en aquesta mena de jocs de fer-los amb el meu cosí. Em vaig treure els calçotets i ell es va quedar estirat a terra cara amunt. Jo em vaig asseure sobre el seu membre que seguia dur com una pedra. Em vaig moure sobre d'ell, amunt i avall, per excitar-lo encara més, mentre les nostres boques seguien unides en un petó que jo no volia que s'acabés mai. Després vaig posar la meva mà dintre dels seus calçotets i ell no va aguantar un segon més, va esquitxar la meva mà, el seu pit i fins i tot les nostres cares amb la seva lleterada, en mig de forts esbufecs, però la seva polla seguia igual de dura que abans, així que li vaig treure els calçotets, vaig omplir de saliva el meu foradet i la seva polla, i vaig agafar-la amb la mà per posar-la en la posició correcta perquè entrés dins meu. Ell va restar immòbil i jo vaig anar fent pressió fins que vaig aconseguir que entrés del tot. Ell em mirava als ulls amb cara d'innocent i em deixava fer. Quan vaig sentir dins meu aquella cosa tan dura vaig començar a pujar i baixar lentament. En aquell moment va sonar un tro tan fort que fins i tot em va espantar, però no vaig deixar que aquella polla de ferro abandonés el meu interior. Es va desencadenar una gran tempesta i va començar a ploure a bots i barrals. Ell va decidir-se a agafar el meu membre delicadament i a masturbar-me suaument, al mateix ritme que jo em movia. Va ser com si acabessin de donar el tret de sortida, vaig descontrolar-me. No vaig poder evitar accelerar el meu ritme fins que vaig començar a notar que estava a punt d'acabar. Li vaig dir: «para que m'escorro» i ell va dir: «no, que jo també estic a punt». La meva explosió va ser brutal, mai abans m'havia escorregut d'aquella manera. Els meus primers raigs van tacar la paret del darrere del seu cap. Mentre ell tornava a esbufegar i jo notava per primera vegada l'escalfor dels seus fluids dintre meu. Jo vaig afermar el meu cul al seu baix ventre per evitar que la seva polla sortís de dins meu. I vam tornar a besar-nos una estona més, fins que el seu membre, ja flàccid va abandonar el meu interior.

Llavors vaig saber que ell també feia temps que em desitjava, que estava tan enamorat de mi com jo d'ell i que no tenia cap seguretat de ser correspost. «Si que ho dissimulo bé» vaig dir, i vam riure. Va assegurar-me que li agradava tot de mi. També va dir-me que des que ens vam conèixer va voler aconseguir la meva amistat i que quan més difícil li ho posava jo, més volia aconseguir-la ell. Li vaig demanar perdó per haver estat tan malparit. Em va dir que ja m'havia perdonat feia temps i em va fer un petó ben apassionat per demostrar-m'ho. Mentrestant fora al carrer queia el diluvi universal o una cosa molt semblant. Ja no feia aquella xafagor que ens havia deixat en calçotets, la pluja havia refrescat l'ambient. Ens vam dutxar, aquesta vegada junts. I van seguir acaramel·lats com dos enamorats adolescents que érem, besant-nos i rient per tot, i tan nus com vam venir al món.

[continua en el post següent]

Una abraçada.








Fantasía: Ernest (1)

No hay más tesoro que hacer regalos.
Vishnú Sharma, brahmán indio, que no se sabe si es histórico o legendario
Conocí a Ernest en una de esas organizaciones juveniles que, fuera del ámbito del fascismo, se dedicaban a complementar la formación que nos daban en las escuelas. Nos llevaban a menudo de excursión a las montañas de los alrededores y nos transmitían valores más cercanos al liberalismo y a los del Concilio Vaticano II que no acababan de encajar con los postulados retrogradas de franquismo. En aquel tiempo ese tipo de organizaciones solo podían ser legales bajo el cobijo de la Iglesia y esta no era una excepción, porque teníamos nuestro refugio en los locales de la parroquia. Las familias que, como la mía, se oponían pasivamente al régimen de la dictadura apuntaban a sus hijos en organizaciones como esta. Y gracias a ella descubrí la montaña y conservo mi amor por ella.

Ernest era un chico un algo joven que yo, rubio, de ojos azules, y aunque no era exageradamente guapo, estaba muy bueno. Tenía el cuerpo de un atleta, bien marcado y con una musculatura perfecta. Una de sus abuelas era sueca y él había heredado el aspecto nórdico de ella. Al principio yo pasaba mucho de él, era de una familia más acomodada que la mía y me parecía que era un niño pijo más. Además, no sé muy bien por qué, él se había fijado en mí y cuando podía me hacía preguntas sobre mí, mi familia o mi vida que me molestaban y como quería dar pie a un acercamiento, las respondía con mentiras. Sin duda él captaba las incoherencias pero no se dio por vencido. Acabé arrepintiéndome de haberlo hecho. Poco a poco fui descubriendo que era un buen chico, con buenos sentimientos, fuertemente emocional y más ingenuo que yo, que ya es difícil, porque mi ingenuidad era de campeonato. Y acabamos haciéndonos muy amigos. A mis trece años él era mi mejor amigo.

Él pasaba buena parte del verano en una casa que tenían en la playa y volvía con un bronceado perfecto. Cuando yo tenía quince años no pude evitar enamorarme de él. Cuando lo veía en traje de baño no podía dejar de embelesar-me mirando aquel cuerpo tan bien hecho. Además tenía unos pezones que tan bonitos y bien proporcionados que solo verlos me producían una sensación erótica tan potente que me hacía avergonzar de lo que sentía. Las pocas veces que lo había visto completamente desnudo había tenido que hacer esfuerzos para no tocarlo.

Ernest parecía no darse cuenta de nada, siempre que hablábamos de sexo nos referíamos a mujeres. En aquel momento la homosexualidad era un delito y todo el mundo daba por hecho que las buenas personas eran heterosexuales. Yo me consideraba un degenerado que tenía que ocultar la atracción que sentía por las personas de mi sexo y especialmente por sentirme atraído por mi mejor amigo. De hecho, a mí las mujeres también me gustaban, pero en aquel momento solo tenía ojos y pajas para él.

Sus padres me veían con muy buenos ojos. Me usaban de ejemplo para su hijo. Me contó que a veces le decían: «Ernest, porque no aprendes de tu amigo Josep y...» eso iba seguido de lo que fuera que querían que su hijo corrigiera: estudias más, tratas mejor a tus hermanos, etc. Es decir, que me consideraban una buena influencia para él.

Siempre estaban dispuestos a invitarme a pasar unos días con ellos en la casa que tenían en la playa y me invitaban a menudo. Aquel verano también lo hicieron. Allí compartíamos dormitorio y yo me pasaba los días admirando el cuerpo de mi amigo al verlo en traje de baño o cuando salía desnudo de la ducha, y me conformaba con poder disfrutar de su compañía día y noche, aunque solo fuera por unos días, y por eso disimulaba discretamente la atracción que me producía. Un día sus padres y sus hermanos se fueron a un pueblo vecino a comer con unos amigos o familiares, no me acuerdo muy bien. Ernest consiguió que él y yo no tuviéramos que ir con la excusa de que yo allí me aburría. Nos dejaron la comida y la merienda preparadas y se fueron.

Nos fuimos a la playa como cada día y luego volvimos a casa a comer. Hacía mucho calor y mucha humedad y después de ducharnos volvíamos a estar sudados. Como no había nadie más que nosotros dos en aquella casa nos quedamos en calzoncillos y comimos así, medio desnudos. Después de comer el cielo se empezó a tapar y amenazaba tormenta. Quitamos la mesa y recogimos la ropa de baño que había quedado esparcida por nuestro dormitorio. Él comenzó a perseguirme con una toalla en las manos, amenazando de darme un golpe con ella. Primero intenté huir, pero acabé plantándole cara y nos enzarzamos en una lucha por la toalla que nos hizo acabar en el suelo uno sobre el otro. Yo tenía dieziséis años y a él le faltaba poco para cumplirlos. Podéis imaginar cuál fue la reacción que tuvo mi entrepierna al sentir el contacto piel a piel de aquel cuerpo que me tenía deslumbrado, de notar el tacto de aquellos pezones directamente. Yo me esforzaba para que él no notara la dureza que iba adquiriendo mi miembro. Mis calzoncillos estaban a punto de reventar. Si hubiera podido me habría puesto boca abajo, pero no podía, él me había inmovilizado y me tuve que quedar quieto. Moverse aún podía ser más delatador. Me miraba con picardía. Fue acercando su cara a la mía y me dio un beso en la boca. Un simple «piquito». Yo perdí el mundo de vista, cerré los ojos, e intenté levantar la cabeza buscando su boca. Al encontrarla le besé como dios manda y entonces empecé a notar la dureza creciente de su polla sobre mi tripa.

Él me soltó y los besos se fueron repitiendo y eran cada vez más largos y más intensos. Yo ya había adquirido cierta experiencia en esta clase de juegos a los que jugaba con mi primo. Me saqué los calzoncillos y se quedó tumbado en el suelo boca arriba. Yo me senté sobre su miembro que seguía duro como una piedra. Me moví encima de él, arriba y abajo, para excitarlo aún más, mientras nuestras bocas seguían unidas en un beso que yo no quería que se acabara nunca. Después puse mi mano dentro de sus calzoncillos y él no aguantó un segundo más, salpicó mi mano, su pecho e incluso nuestras caras con su corrida, en medio de fuertes jadeos, pero su polla seguía igual de dura que antes, así que le quité los calzoncillos, llené de saliva mi agujerito y su polla, y la sujeté con la mano para ponerla en la posición correcta para que entrara dentro de mí. Él se quedó inmóvil y yo fui haciendo presión hasta que conseguí que entrara por completo. Él me miraba a los ojos con cara de inocente y me dejaba hacer. Cuando sentí dentro de mí esa cosa tan dura empecé a subir y bajar lentamente. En ese momento sonó un trueno tan fuerte que incluso me asustó, pero no dejé que aquella polla de hierro abandonara mi interior. Se desencadenó una gran tormenta y empezó a llover a cántaros. Él se decidió a agarrar mi miembro delicadamente y a masturbarme suavemente, al mismo ritmo que yo me movía. Fue como si acabaran de dar el disparo de salida, me descontrolé. No pude evitar acelerar mi ritmo hasta que empecé a notar que estaba a punto de acabar. Le dije: «para que me corro" y él dijo: «no, que yo también estoy a punto». Mi explosión fue brutal, nunca antes me había corrido de aquella forma. Mis primeros chorros mancharon la pared de detrás de su cabeza. Mientras él volvía a jadear y yo notaba por primera vez el calor de sus fluidos dentro de mí. Yo afiancé mi culo en su bajo vientre para evitar que su polla saliera de dentro de mí. Y volvimos a besarnos un rato más, hasta que su miembro, ya flácido abandonó mi interior.

Entonces supe que él también hacía tiempo que me deseaba, que estaba tan enamorado de mí como yo de él y que no tenía ninguna seguridad de ser correspondido cuando me besó. «Si que lo disimulo bien» dije, y nos reímos. Me aseguró que le gustaba todo de mí. También me dijo que desde que nos conocimos quiso conseguir mi amistad y que cuando más difícil se lo ponía yo, más quería conseguirla él. Le pedí perdón por haber sido tan cabrón. Me dijo que ya me había perdonado hacía tiempo y me dio un beso muy apasionado para demostrármelo. Mientras fuera en la calle caía el diluvio universal o algo muy parecido. Ya no hacía aquel bochorno que nos había dejado en calzoncillos, la lluvia había refrescado el ambiente. Nos duchamos, esta vez juntos. Y seguimos acaramelados como dos enamorados adolescentes que éramos, besándonos y riendo por todo, tan desnudos como vinimos al mundo.

[Continúa en el siguiente post]

Un abrazo.


6 comentaris:

  1. Que linda historia ! esperamos como continua ........debes de haber tocado el cielo con las manos en ese momento. Slds Charlieindio

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pocas veces he tocado el cielo, pero cuando se consigue es algo brutal, inenarrable.

      Muchas gràcias por seguir comentando.

      Un abrazo.

      Elimina
  2. Muy bueno guapetón !!! De todos los relatos que he leido en este blog, este se lleva la medalla de oro en todos los aspectos !!!
    ( Bueno... En todos, menos en esa especie de "loa" al Concilio Vaticano II, que fuera de conceptos politicos, a sido la mayor más nasebunda violación de todos y cada unos de los preceptos y ritos de la Sancta Mater ecclesia en la historia de la cristiandad. Y en fin.... Dejesmolslo ahi que me enciendo jajaja.

    Felicidades de nuevo !!!


    Un besazo !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A estas alturas y después de los papados de Pablo VI i Juan Pablo II, puede que esté de acuerdo contigo en que el concilio Vaticano II se quedó en un «quiero y no puedo». Y lo digo porque, la puesta al dia de la Iglésia que planteo Juan XXIII, fue frenada y desvirtuada por sus seguidores. Cuando hablo de los postulados de ese concilio me refería a eso a lo que se planteo en el durante el papado de Juan XXIII.

      Me alegra que te haya gustado. A mi me costó escribirla porque me he quedado con la sensación, y aún la tengo, de que tanto sexo no transmite lo que realmente sentíamos él y yo.

      Muchas gracias por seguir ahí.

      Un abrazo

      Elimina
  3. Qué precoces! Mucho tiempo después (¿20 años?) yo no me animé más que a dar mi primer beso gay y dejar pasar mucho tiempo más -2 años- para lograr tener algo sexual con el chico que en aquel momento me hizo descubrir mi homosexualidad.

    Y vos en tan poco tiempo... Creo que deberías dejar esos temas políticos que tanto te atrapan y deberías considerar en escribir tus memorias sexuales, como esta que estás contando y que leí y releí varias veces, recreando el momento. Hermosísima historia! Sólo espero que termine bien y que, como en los cuentos, 'vivan felices y coman perdices'... Jaaaaa...

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostras me sorprendres con tus afirmaciones, siguiendo tu blog tenía la idea de que el Sebi y tu habíais empezado mucho antes.

      La narración tiene dos partes más y las perdices no pueden aparecer hasta la tercera parte... ;)

      Muchas gracias por comentar.

      Un abrazo.

      Elimina