Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 26 de novembre del 2020

Fantasia: Ernest (2) --- Fantasía: Ernest (2)

[Entrada 336]

Fantasia: Ernest (2)

El que creus que és un regal, és un problema que has de solucionar.
Ludwig Wittgenstein, filòsof austríac (1889-1951)
Tots aquells jocs i petons acompanyats de manyagueries i tocaments van fer que a mitja tarda les nostres polles tornessin a estar a punt, i vam tornar-nos-hi a posar. Em va demanar, amb certa timidesa, que ara fos jo qui el penetrés a ell, però «vigila que seràs el primer que ho fa» em va advertir «i tinc por que amb aquesta pollassa em rebentis». De pollassa res, la seva si fa o no fa era com la meva. Vam anar al nostre dormitori i ens vam estirar sobre el primer llit, que era el seu. Vaig pensar que havia de relaxar-se, així que vaig optar per començar per a gaudir dels seus magnífics pectorals i després d'acariciar-los vaig passar llepar-los per acabar xuclant aquell parell de mugrons que tantes vegades m'havien excitat, mentre les meves mans li acariciaven aquella polla que tornava a estar dura com una pedra. La meva mà seguia polla avall fins als seus ous que estaven ben arrapats a la base i seguia fins a arribar al seu esfínter que resistia ben tancat davant de qualsevol pressió dels meus dits.

Una estona després vaig deixar de llepar-li els mugrons per anar baixant amb la meva llengua en direcció a la punta del seu gland que ja havia començat a fer gotetes de presemen. Vaig anar llepant aquella cigala de dalt a baix per entretenir-me al seu escrot per després tornar amunt. L'Ernest es contornejava i sospirava de tant en tant. Quan em vaig posar el seu gland dins de la boca va fer un esbufec que em va fer témer que s'escorreria d'un moment a l'altra i, traient-me el que tenia a la boca li vaig «espera't, no t'escorris encara». Ell em va dir panteixant «Calla i continua. No paris». Vaig esforçar-me en fer-li la millor mamada que sabia fer, duent unes quantes vegades la seva fava a les profunditats de la meva gola. Una estona després va agafar el meu cap amb les dues mans fent-me abandonar la meva tasca, em va fer un petó apasionat a la boca i em va dir «M'has d'ensenyar a fer mamades com aquesta. Quina meravella!» i dit això va inclinar el seu cos endavant i es va posar la meva polla a la boca. El vaig haver d'advertir que em feia mal amb les dents, em va demanar perdó, va llepar tots els racons del meu membre i va tornar a empassar-se'l, ara va anar amb molta cura per no tocar-me el gland amb les dents. A poc a poc l'Ernest va anar millorant la seva tècnica i jo el vaig deixar estimar-me. Quan em va semblar que era el moment, vaig tornar a posar la meva mà al seu entrecuix i vaig maniobrar a poc a poc perquè el seu membre quedés davant de la meva boca. Allà vam començar el nostre primer seixanta-nou. Mentrestant vaig iniciar un treball sobre el seu esfínter amb els meus dits que anava mantenint humits amb saliva, fins que vaig substituir els dits per la llengua i a poc a poc va anar cedint.

Quan em va semblar que estava a punt li vaig demanar que es posés a quatre grapes i jo em vaig posar darrere seu de genollons. Vaig recolzar la punta de la meva polla al seu esfínter fent pressió sobre ell a poc a poc, mentre les meves mans l'agafaven per la cintura. Lentament el meu gland va anar entrant a les profunditats del seu cos. L'Ernest de tant en tant feia un gemec, llavors jo m'aturava un moment i seguia el meu avanç un o dos segons després. Quan el meu gland estava completament dins seu vaig parar de fer pressió mentre li acariciava la cigala, encara dura com una barra d'acer. Llavors va ser l'Ernest qui va maniobrar perquè acabés d'entrar dins seu entre esbufecs i gemecs. També va ser ell qui va començar lentament els primers moviments de vaivé mentre jo el masturbava. Després no vaig poder evitar començar moure'm dins de l'Ernest amb una cadència ascendent, mentre seguia pelant-se-la al mig de la tempesta, entre llamps i trons. Una estoneta després va voler canviar de posició. Va voler estar de cara a mi. Es va estirar d'esquena al llit, li vaig posar un coixí sota el cul i vaig tornar a penetrar-lo lentament, aquest cop la cosa va ser força més fàcil, aquell foradet s'havia dilatat. Vaig seguir masturbant-lo mentre bombejava amb la meva polla en el seu interior. Ell es va escórrer abans que jo, però no em va deixar que em retirés. Va voler que m'escorregués dins seu. Una estona després ens tornàvem a dutxar junts, jugant, tocant-nos i besant-nos.

Érem feliços. Ens vam de vestir pensant que els seus pares tornarien aviat, i vam devorar el berenar que ens havia deixat preparat sa mare. La tempesta que provocava aquell diluvi seguia activa. Per la finestra es veien els carrers plens d'aigua, cotxes aturats amb els llums encesos i semblava que la cosa començava ser alarmant, però nosaltres no estàvem gaire preocupats pel que passava fora, encara que vam anar donant cops d'ull a l'exterior de tant en tant i ens admirés el que passava fora, teníem una ocupació més interessant a l'interior.

Encara estàvem asseguts a la cuina quan va sonar el telèfon, era sa mare. No podien tornar, les rieres baixaven plenes i havien tallat totes les carreteres. S'havien de quedar on eren. Sa mare li va començar a donar instruccions del que havia de fer per sopar i per l'esmorzar de l'endemà. Com que l'Ernest va començar a protestar, sa mare li va demanar de parlar amb mi. Va començar per demanar-me seny i va fer-me prometre que no sortiríem de casa de cap manera. Va afegir que aquella tempesta era molt forta i perillosa. No sospitava que no desitjàvem altra cosa que quedar-nos sols a casa sense sortir per a res. Em va donar les mateixes instruccions que havia donat a l'Ernest sobre els aliments de què disposàvem. Li vaig dir que no es preocupés que jo tenia algunes nocions de cuina i que preparar un plat de pasta o una truita a la francesa no eren cap problema per a mi. Ella em va donar les gràcies i va prometre que ens tornarien a trucar tan aviat com poguessin iniciar el viatge de tornada. Quan vaig penjar el telèfon ens vam posar a saltar i ballar d'alegria, teníem tota la nit per a nosaltres sols i vés a saber si tot l'endemà. Vam desitjar que seguís plovent eternament.

Saltant i ballant d'alegria, va voler abraçar-me, però vaig esquivar-lo i vaig fugir. Em va anar perseguint per tota la casa, quan ell intentava abraçar-me jo m'escabullia. Vam acabar abraçats sobre el llit dels seus pares. Tan aviat com vaig poder li vaig descordar la camisa i vaig començar a jugar amb els seus mugronets mentre l'Ernest em descordava els pantalons i posava la mà dins dels meus calçotets. Ben aviat em va abaixar els pantalons i calçotets per començar a fer-me la segona mamada del dia. Vaig despullant-lo i el vaig deixar completament nu per començar a llepar-li les cuixes fins a arribar als seus ous, després vaig seguir polla amunt per posar-me-la sencera a la boca. L'Ernest va fer un fort esbufec de plaer. Vaig m'hi dedicar a fons i ell va correspondre movent el seu maluc per facilitar el vaivé de la seva cigala a la meva boca. Anava intentant imitar tot el que jo li feia per aconseguir que el meu plaer anés en paral·lel al seu i jo no podia evitar esbufegar de tant en tant, senyal que l'Ernest anava aconseguint el que volia. Aviat vaig notar que la meva descàrrega estava a punt i el vaig avisar. «Para que m'escorro!». Va replicar amb un: «Omple'm la boca». I ho vaig fer. La seva polla es va posar a bategar de seguida omplint-me la boca amb els seus humors. I encara amb la boca plena ens vam fondre en un llarg petó on el meu i el seu semen es van barrejar i intercanviar.

Li vaig explicar la història de la relació amb el meu cosí. I ell només va dir, «ara entenc per què en saps tant. Ets un gran malparit que em torna boig». Ens vam fer un nou petó. Li vaig preguntar si li sabia greu i em va dir «tots tenim un passat, tot i que en el meu només hi ha palles i un parell de cosetes amb 'fulana de tal' que no van passar de carícies i una palla mútua». Ens vam besar, aquest cop llargament i ens quedar adormits allà, abraçats, mentre jo reflexionava al voltant de què follar perquè et posen calent és una cosa molt diferent de fer-ho quan estàs enamorat.

Quan em vaig despertar ja era fosc, devien ser al voltant de les nou. L'Ernest dormia profundament. Seguia plovent a raig fet. Tenia gana i vaig anar a la cuina a veure què podíem sopar. Vaig optar per fer unes tallarines a la carbonara. Era un plat per a mi senzill de fer i hi havia tot el que em calia. Jo estava completament despullat i per evitar que algun esquitx em mullés o em fes una cremada. N'hi havia un penjat darrere la porta, tot i que era peça molt femenina me'l vaig posar. Com que havia deixat a l'Ernest dormint profundament ni se'm va ocórrer que em pogués arribar a veure vestit d'aquella manera.

A la cuina hi havia un aparell de ràdio de transistors, era un dels primers aparells d'aquella mena que havia vist jo, ja que només feia un parell d'anys que havien sortit al mercat. Vaig posar la ràdio. Feien un programa informatiu especial per la tempesta. Recomanaven a la gent que no es mogués de casa seva, que fugissin de les proximitats de rius i rieres i, també molta prudència si calia sortir. Era el mateix que m'havia dit la mare de l'Ernest per fer-me entendre que no havíem de sortir de casa en cap moment, fins que no parés de ploure. On volia que anéssim si no teníem diners i només teníem ganes de follar?

Jo estava concentrat escoltant la ràdio i els desastres que estaven explicant: que els bombers no donaven abast, que havien caigut diverses cases, que hi havia uns quants morts... Mentre feia el sopar per als dos, mort de gana, y sentia com a l'exterior seguia sonant amb fúria la tempesta. Amb sorpresa vaig notar com el cos de l'Ernest, encara nu, s'acoblava a la meva esquena i com passava els seus forts braços per la meva cintura. Vaig girar el cap per mirar-lo i l'Ernest em va besar a la boca. Després va baixar les mans fins a topar amb els meus genitals que encara estaven en repòs. Va posar les mans per sota el davantal i va començar a acariciar-me'ls fins que va aconseguir anar-los despertant del seu estat letàrgic. Al mateix temps vaig anar notant com anava creixent i endurint-se la seva polla entre les meves natges. Va untar-se els seus dits amb l'oli del setrill que estava fent servir per cuinar i em va lubricar el foradet i aviat em vaig sentir enforquillat per la seva cigala. Vaig apagar els fogons i em vaig disposar a gaudir allà a peu dret d'aquell nou atac. Mentre em follava també em feia una palla, així que em vaig vinclar endavant per facilitar la penetració i vaig recolzar les meves mans sobre el taulell de la cuina, separant-les per evitar els fogons que tenia al davant, per sentir-me més còmode. El sentia esbufegar i les seves manxades anaven creient de ritme i intensitat fins que es va parar de cop i em va dir «canviem que si no m'escorreré de seguida». Ell es va posar amb el cul en pompa i les mans sobre el taulell com havia estat jo fins llavors, jo em vaig treure el davantal, em vaig ensalivar bé la polla i el seu foradet i el vaig començar a penetrar a poc a poc, al primer gemec vaig fer retirada i vaig tornar a començar. Vaig repetir-ho dues o tres vegades fins que les seves mans es van posar sobre les meves natges i em van forçar a penetrar-lo de cop fent i va fer un fort gemec que era quasi un crit i que jo situaria entre el dolor i el plaer. Em va costar més que les altres vegades acabar dintre seu. Jo li havia anat fent una palla mentre el vaivé del meu maluc s'anava descontrolant i, un cop jo m'havia escorregut, vaig haver de seguir encara una estona sense treure la titola, encara dura, de dins seu fins a aconseguir que deixés la porta del forn i el terra empastifats. Aquesta vegada el meu penis va sortir net de dins seu així que només vaig haver d'eixugar-lo per poder acabar de cuinar les tallarines després d'haver netejat tot allò que la seva descàrrega havia regat.

[continua en el post següent]

Una abraçada.








Fantasía: Ernest (2)

Lo que crees que es un regalo, es un problema que debes solucionar.
Ludwig Wittgenstein, filósofo austríaco (1889-1951)
Aquellos juegos y besos acompañados de mimos y tocamientos pusieron de nuevo nuestras pollas a punto a media tarde, y volvimos a entrar en materia. Me pidió, con cierta timidez, que ahora fuera yo quien lo penetrara en él, pero «ten cuidado que serás el primero que lo hace» me advirtió «y tengo miedo que con este pollón me revientes». De pollón nada, la suya era más o menos como la mía. Fuimos a nuestro dormitorio y nos tumbamos sobre la primera cama, que era la suya. Pensé que tenía que relajarse, así que opté por empezar por disfrutar de sus magníficos pectorales y después de acariciarlos pasé a lamerlos para acabar chupando aquel par de pezones que tantas veces me habían excitado, mientras mis manos le iban acariciando aquella polla que volvía a estar dura como una piedra. Mi mano reseguía su miembro hasta llegar a sus huevos que estaban arrapados a la base i seguía hasta llegar a su esfínter que resistía bien cerrado ante cualquier presión de mis dedos.

Un poco después dejé de lamer los pezones para ir bajando con mi lengua en dirección a la punta de su glande que ya había empezado a soltar gotitas de presemen. Fui lamiendo aquella minga (pija) de arriba a abajo para entretenerme en su escroto para luego volver hacia arriba. Ernest se contorneaba y suspiraba de vez en cuando. Cuando me puse su glande dentro de la boca hizo un resoplido que me hizo temer que se escurren de un momento a otro y, sacándome el que tenía en la boca le «espérate, no te corras aún». Él me dijo jadeante «Cállate y sigue. No pares». Me esforcé en hacerle la mejor mamada que sabía hacer, llevando unas cuantas veces su glande a las profundidades de mi garganta. Un rato después tomó mi cabeza con las dos manos haciéndome abandonar mi tarea, me dio un beso apasionado en la boca y me dijo «Me tienes que enseñar a hacer mamadas como esta ¡Qué maravilla!» y dicho esto inclinó su cuerpo hacia adelante y se puso mi polla en la boca. Le tuve que advertir que me hacía daño con los dientes, me pidió perdón, lamió todos los rincones de mi miembro y volvió a comérselo, esta vez fue con mucho cuidado de no tocarme el glande con los dientes. Poco a poco Ernest fue mejorando su técnica y yo le dejé quererme. Cuando me pareció que era el momento, volví a poner mi mano en su entrepierna y maniobré despacio porque su miembro quedara delante de mi boca. Allí comenzamos nuestro primer sesenta y nueve. Mientras inicié un trabajo sobre su esfínter con mis dedos que iba manteniendo húmedos con saliva, hasta que sustituí los dedos por la lengua y poco a poco fue cediendo.

Cuando me pareció que estaba a punto le pedí que se pusiera a cuatro patas y yo me puse detrás de él de rodillas. Apoyé la punta de mi polla en su esfínter haciendo presión sobre él poco a poco, mientras mis manos lo agarraban por la cintura. Lentamente mi glande fue entrando en las profundidades de su cuerpo. Ernest gemía de vez en cuando, entonces yo me paraba un momento y seguía mi avance uno o dos segundos después. Cuando mi glande estaba completamente en su interior paré de hacer presión mientras le acariciaba la minga, aún dura como una barra de acero. Entonces fue Ernest quien maniobró para que acabara de entrar en su interior entre jadeos y gemidos. También fue él quien inició lentamente los primeros movimientos de vaivén mientras yo lo masturbaba. Después no pude evitar empezar moverme dentro de Ernest con una cadencia ascendente, mientras seguía pajeándole en medio de la tormenta, entre rayos y truenos . Poco después quiso cambiar de posición. Quiso estar de cara a mí. Se tumbó de espaldas en la cama, le puse una almohada bajo el culo y le volví a penetrar lentamente, esta vez la cosa fue bastante más fácil, aquel agujerito se había dilatado. Seguí masturbándose el mientras bombeaba con mi polla en su interior. Él se corrió antes que yo, pero no me dejó que me retirara. Quiso que me corriera en su interior. Un rato después nos volvíamos a duchar juntos, jugando, tocándonos y besándonos.

Éramos felices. Nos vestimos pensando que sus padres iban a volver pronto, y devoramos la merienda que nos había dejado preparada su madre. La tormenta que provocaba aquel diluvio seguía activa. Por la ventana se veían las calles llenas de agua, coches parados con las luces encendidas y parecía que la cosa empezaba ser alarmante, pero nosotros no estábamos muy preocupados por lo que pasaba fuera, aunque fuimos echando vistazos al exterior de vez en cuando y nos admirara lo que pasaba fuera, teníamos una ocupación más interesante en el interior.

Todavía estábamos sentados en la cocina cuando sonó el teléfono, era su madre. No podían volver, había crecida en los arroyos de los alrededores y habían cortado todas las carreteras. Se tenían que quedar donde estaban. Su madre le empezó a dar instrucciones de lo que tenía que hacer para cenar y para el desayuno del día siguiente. Como Ernest empezó a protestar, su madre le dijo que quería hablar conmigo. Empezó por pedirme cordura y me hizo prometer que no saldríamos de casa por ninguna razón. Añadió que aquella tormenta era muy fuerte y peligrosa. No sospechaba que no deseábamos nada más que quedarnos solos en casa sin salir para nada. Me dio las mismas instrucciones que había dado a Ernest sobre los alimentos de que disponíamos. Le dije que no se preocupara que yo tenía algunas nociones de cocina y que preparar un plato de pasta o una tortilla a la francesa no eran ningún problema para mí. Ella me dio las gracias y prometió que nos volverían a llamar tan pronto como pudieran iniciar el viaje de vuelta. Cuando colgué el teléfono nos pusimos a saltar y bailar de alegría, teníamos toda la noche para nosotros solos y a saber si todo el día siguiente. Deseamos que siguiera lloviendo eternamente.

Saltando y bailando de alegría, quiso abrazarme, pero lo esquivé y huí. Me fue persiguiendo por toda la casa, cuando él intentaba abrazarme, yo me escabullía. Acabamos abrazados sobre la cama de sus padres. Enseguida que pude le desabroché la camisa y empecé a jugar con sus pezoncitos mientras Ernest me desabrochaba los pantalones y metía la mano dentro de mis calzoncillos. Pronto me bajó los pantalones y calzoncillos para empezar a hacerme la segunda mamada del día. Fui desnudándole y lo dejé completamente desnudo para empezar a lamerle primero los muslos hasta llegar a sus huevos, después seguí subiendo por la polla para ponérmela entera en la boca. Ernest dio un fuerte resoplido de placer. Me dediqué a ello a fondo y él correspondió moviendo su cadera para facilitar el vaivén de su minga en mi boca. Iba intentando imitar todo lo que yo le hacía para conseguir que mi placer fuera en paralelo al suyo y yo no podía evitar resoplar de vez en cuando, señal que Ernest iba consiguiendo lo que quería. Pronto noté que mi descarga estaba a punto y le avisé. «Para que me corro!». Replicó con un: «llename la boca». Y lo hice. Su polla se puso a latir enseguida llenando así mi boca con sus humores. Y aún con la boca llena nos fundimos en un largo beso en que su semen y el mío se mezclaron e intercambiaron.

Le conté la historia de la relación con mi primo. Y él solo dijo, «ahora entiendo por qué sabes tanto. Eres cabronazo que me vuelve loco». Nos besamos de nuevo. Le pregunté si le dolía y me dijo «todos tenemos un pasado, aunque en mío solo hay pajas y un par de cositas con 'fulana de tal' que no pasaron de caricias y una paja mutua». Nos besamos, esta vez largamente y nos quedaron dormidos allí, abrazados, mientras yo reflexionaba acerca de que follar porque te ponen caliente és algo muy diferente de hacerlo cuando estás enamorado.

Cuando desperté ya había oscurecido, debían ser alrededor de las nueve. Ernest dormía profundamente. Seguía lloviendo a cántaros. Tenía hambre y me fui a la cocina a ver qué podíamos cenar. Opté por hacer unos tallarines a la carbonara. Era un plato para mí sencillo de hacer y había todo lo que necesitaba. Yo estaba completamente desnudo y para evitar que alguna salpicadura me mojara o me hiciera una quemadura busqué un delantal. Había uno colgado detrás de la puerta, aunque era prenda muy femenina me lo puse. Como había dejado a Ernest durmiendo profundamente ni se me ocurrió que pudiera llegar a verme vestido de aquella manera.

En la cocina había un aparato de radio de transistores, era uno de los primeros aparatos de ese tipo que había visto yo, ya que solo hacía un par de años que habían salido al mercado. Puse la radio. Daban un programa informativo especial por la tormenta. Recomendaban a la gente que no se moviera de sus casas, que no se acercaran a ríos ni arroyos y mucha prudencia si era necesario salir. Era el mismo que me había dicho la madre de Ernest para que entendiera que no teníamos que salir de casa para nada, hasta que no parara de llover. ¿Dónde quería que fuéramos si no teníamos dinero y solo teníamos ganas de follar?

Yo estaba concentrado escuchando la radio y los desastres que estaban narrando: que los bomberos no estaban desbordados, que habían caído varias casas, que había unos cuantos muertos... Mientras cocinaba la cena para los dos, muerto de hambre, y oía como en el exterior seguía sonando con furia la tormenta. Con sorpresa noté como el cuerpo de Ernest, aún desnudo, se acoplaba a mi espalda y como pasaba sus fuertes brazos por mi cintura. Giré la cabeza para mirarlo y Ernest me besó en la boca. Después bajó las manos hasta encontrar mis genitales que aún estaban en reposo. Puso las manos por debajo del delantal y empezó a acariciármelos hasta que consiguió irlos despertando de su letargo. Al mismo tiempo fui notando como iba creciendo y endureciéndose su polla entre mis nalgas. Untó sus dedos con el aceite de la aceitera que estaba usando para cocinar y me lubricó el agujerito y pronto me sentí ensartado por su minga. Apagué los fogones y me dispuse a disfrutar allí de pie de aquel nuevo ataque. Mientras me follaba también me hacía una paja, así que me incliné un poco hacia adelante para facilitar la penetración y apoyé mis manos sobre el mostrador de la cocina, separada para evitar los fogones que tenía delante, para sentirme más cómodo. Le oía jadear y sus manchadas iban creyendo en ritmo e intensidad hasta que se paró de golpe y me dijo «cambiamos que si no me correré enseguida». Él se puso con el culo en pompa y con las manos sobre el mostrador como había estado yo hasta entonces, yo me quité el delantal, me ensalivé bien la polla y su agujerito y lo empecé a penetrar poco a poco, al primer gemido hice retirada y volví a empezar. Lo repetí dos o tres veces hasta que sus manos se pusieron sobre mis nalgas y me forzaron a penetrar-lo de golpe dando un fuerte gemido que era casi un grito y que yo situaría entre el dolor y el placer. Me costó más que las otras veces acabar en su interior. Yo le había ido haciendo una paja mientras el vaivén de mi cadera se iba descontrolando y, una vez yo me había corrido, tuve que seguir aún un rato sin sacar la picha (pija), aún dura, de su interior hasta conseguir que dejara la puerta del horno y el suelo pringados. Esta vez mi pene salió limpio de su interior así que solo tuve que secarlo para poder acabar de cocinar los tallarines tras haber limpiado todo lo que su descarga había regado.

[Continúa en el siguiente post]

Un abrazo.


6 comentaris:

  1. Relato genial y super caliente que me hizo rememorar muchos momentos del pasado, cuando comencé a canalizar mis calenturas, porque amor, lo que se dice amor, solamente en mis comienzos fueron todos para el Sebi, quien por su edad e inexperiencia, hizo que nuestros encuentros amorosos fueran muchos y sexuales fueron bien pocos.

    Claro que quizás por esa causa, me inicié en la poliamoría, donde tu relato, me hizo revivir muchos encuentros parecidos.

    Qué daría por volver 20 años atrás y revivir todos esos momentos, llenos de amor y calentura!

    Espero con ansias la tercera parte...

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me encanta que lo disfrutes. De hecho, no se cuanto pagaría por volver a esa edad, estaría dispuesto a dar todo lo que tengo. Pero aún no sabemos como hacerlo.

      La memòria es selectiva y solo se queda con aquello que quiere. Seguramente en todo eso había mucha angustia e inseguridad, que apenas recuerdo y que tampoco sabría como expresar.

      Muchas gracias por seguir comentando.

      Un abrazo.

      Elimina
  2. Lindisimo relato de algo vivido de los q me atrapan.......estare atento con la continuacion Charlieindio

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, me alegra que te guste. Esperemos que no te defraude la continuación.

      Muchas gracias por seguir comentando.

      Un abrazo.

      Elimina
  3. Muy bueno Peace !!! Veo que la pasión sigue en crescendo. Otro relato estupendo, ameno y sexi. Vamos a por el tercero a ver que tal jejeje.

    Un besazo guapetón !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegra que te guste. Espero que el final te guste tanto como el resto.

      Gracias por el comentario.

      Un abrazo

      Elimina