Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 20 de desembre del 2018

L'ocàs (5) --- El ocaso (5)

[Entrada 248]

L'ocàs (5)

Tot està més que dit.
Ponç Pons (Alaior, Menorca 1956)
El primer cop que vaig anar al bordell després de la infecció del meu testicle en Luis es va mostrar ben content i va estar més afectuós que altres vegades. No sé si era perquè a mitjans de desembre havia acceptat el préstec que li havia ofert per allò de la seva mare. Aquell dia em va dir que em volia tornar els diners i vam acordar la manera de fer-ho. Va complir amb l'acord amb precisió i sense problemes.

Tampoc recordo quan li vaig comentar la meva idea de buscar un company fix. Ens havíem conegut uns 3 anys després que la mare dels meus fills em digués que s'havia acabat el sexe amb ella, i potser en feia un parell més que el veia setmanalment, comptant amb el gran parèntesi de la infecció. Ell sabia que el considerava un bon candidat a company fix, però van passar encara 4 anys abans que decidíssim ser parella. Van ser 7 anys des que ens vam conèixer fins que van començar a ser amants de manera formal, dit d'una altra manera, que vaig deixar de pagar per follar amb ell. Se'n complien 10 que no follava amb la meva parella oficial.

Ens enteníem bé al llit (aquesta ha estat una de les coses que ell sempre ha argumentat per deixar clar que teníem un destí comú), tant és així que quan li van oferir deixar de fer de «chapero», per passar a ser l'encarregat, em va mantenir com a client privat, tot i que les vegades que no em podia atendre perquè havia de treballar com a encarregat em feia tornar al bordell i triar un dels nois que hi hagués disponible. Com ell coneixia bé els meus gustos sempre em sabia recomanar sempre un noi que em satisfés. Com era habitual en mi, vaig acabar follant sempre amb el mateix. Un noi que era amic i compatriota seu. Era uns anys més jove que en Luis i, també, força més immadur. En Marcelo va esdevenir el substitut. Quan en Luis no podia follava amb en Marcelo.

Físicament teníen poc a veure. Així com en Luis era un mica més alt que jo, de cos atlètic i un «pollón» (ja que tenia una bona polla, ben grossa), en Marcelo era més baix que jo, un «niñato» amb una polla lleugerament més petita que la meva, però era tant o més passiu que en Luis i sabia posar-me ben calent i arribar al punt culminant amb mi. Sempre ejaculava, cosa que no era habitual en els nois que treballen als bordells, ja que l'escorreguda els solia deixar inhabilitats per aquesta mena de serveis durant una bona estona. De fet, en Luis no ho feia quasi mai abans de ser encarregat. Més endavant em confessaria que sempre li venia de gust ejacular amb mi, però que s'havia de frenar per poder seguir treballant, i que les poques vegades que ho havia fet, havia estat culpa meva, perquè el posava al límit.

El temps que va seguir a la meva infecció testicular em va servir per conèixer millor a en Luis, vaig saber que el seu nom real era Lorenzo, que havia començat a estudiar dret a la Universitat de l'Havana, que era mestís, que admirava la meva intel·ligència, i que li agradava viure sol i independent, sense que ningú el controlés. Vam estar parlant sobre el seu futur i sobre la conveniència de preparar-lo. Reconeixia que hauria de deixar aquesta mena de treball tard o d'hora, a més tenia el projecte de marxar algun dia a viure a Londres o a París. No volia viure la resta de la seva vida a Barcelona. Jo sabia que parlava força bé francès i anglès.

També vaig començar a conèixer els seus prejudicis, que no eren pocs, la seva prudència i la sensatesa del seu judici. Tot plegat feia d'ell un conservador que contrastava amb la situació política de la seva terra. No és que fos obertament anticomunista, però sí que traspuava una educació cristiana, catòlica tradicional. Malgrat que les seves preferències sexuals haguessin fet que s'allunyés d'aquella comunitat, i dels seus ritus i creences. Em va sorprendre el gran respecte que tenia per les classes socials. Tot i això poques vegades xocàvem a les nostres converses, solia acceptar amb relativa facilitat els meus raonaments. No va ser fins més endavant que va atrevir-se a discrepar frontalment. La primera vegada, que jo recordi, va ser fora d'aquell entorn, al meu cotxe. No recordo on anàvem. Jo defensava que les presons no complien la labor de reinserció social que se'ls havia encomanat i que s'havia de buscar una altra forma de fer-ho. Ell va estar quasi violent defensant la necessitat de les presons com a forma de càstig.

.../...

Una abraçada i BONES FESTES!.








El ocaso (5)

Todo está más que dicho.
Ponç Pons (Alaior, Menorca 1956)
La primera vez que fui al burdel después de la infección de mi testículo Luis se mostró contento y estuvo más cariñoso que otras veces. No sé si era porque a mediados de diciembre había aceptado el préstamo que le había ofrecido por lo de su madre. Ese día me dijo que me quería devolver el dinero y acordamos la manera de hacerlo. Cumplió con el acuerdo con precisión y sin problemas.

Tampoco recuerdo cuando le comenté mi idea de buscar un compañero fijo. Nos habíamos conocido unos 3 años después de que la madre de mis hijos me dijera que se había acabado el sexo con ella, y quizá hacía un par más que le visita semanalmente, contando con el gran paréntesis debido a la infección. Él sabía que lo consideraba un buen candidato a compañero fijo, pero pasaron aún 4 años antes de que decidiéramos ser pareja. Pasaron 7 años desde que nos conocimos hasta que empezamos a ser amantes de manera formal, dicho de otro modo, que dejé de pagar por follar con él. Se cumplían 10 años que no follaba con mi pareja oficial.

Nos entendíamos bien en la cama (esta ha sido una de las cosas que él siempre ha argumentado para dejar claro que teníamos un destino común), hasta el punto que cuando le ofrecieron dejar de hacer de «chapero», para pasar a ser el encargado, me mantuvo como cliente privado, aunque las veces que no me podía atender porque tenía que trabajar como encargado, me hacía volver al burdel y elegir uno de los chicos que hubiera disponible. Como él conocía bien mis gustos siempre me sabía recomendar siempre un chico que me satisficiera. Como era habitual en mí, acabé follando siempre con el mismo. Un chico que era amigo y compatriota suyo. Era unos años más joven que en Luis y, también, bastante más inmaduro. Marcelo se convirtió en el sustituto. Cuando Luis no podía follaba con Marcelo.

Físicamente tenían poco parecido. Así como Luis era un poco más alto que yo, de cuerpo atlético y un «pollón» (ya que tenía una buena polla, muy grande), Marcelo era más bajo que yo, un «niñato» con una polla ligeramente más pequeña que la mía, pero era tanto o más pasivo que Luis y sabía ponerme muy caliente y llegar al punto culminante conmigo. Siempre eyaculaba, lo que no era habitual en los chicos que trabajan en los burdeles, ya que la corrida los solía dejar inhabilitados para este tipo de servicios durante un buen rato. De hecho, Luis no lo hacía casi nunca antes de ser encargado. Más adelante me confesaría que siempre le apetecía eyacular conmigo, pero que tenía que retenerse para poder seguir trabajando, y que las pocas veces que lo había hecho, había sido culpa mía, porque lo ponía al límite.

El tiempo que siguió a mi infección testicular me sirvió para conocer mejor a Luis, supe que su nombre real era Lorenzo, que había empezado a estudiar derecho en la Universidad de La Habana, que era mestizo, que admiraba mi inteligencia, y que le gustaba vivir solo e independiente, sin que nadie lo controlara. Estuvimos hablando sobre su futuro y sobre la conveniencia de prepararlo. Reconocía que tendría dejar ese tipo de trabajo tarde o temprano, además tenía el proyecto de irse algún día a vivir en Londres o en París. No quería vivir el resto de su vida en Barcelona. Yo sabía que hablaba bastante bien francés e inglés.

También empecé a conocer sus prejuicios, que no eran pocos, su prudencia y la sensatez de su juicio. Todo ello hacía de él un conservador que contrastaba con la situación política de su tierra. No es que fuera abiertamente anticomunista, pero sí exudaba una educación cristiana, católica tradicional. A pesar de que sus preferencias sexuales hubieran hecho que se alejara de aquella comunidad, y de sus ritos y creencias. Me sorprendió el gran respeto que tenía por las clases sociales. Sin embargo pocas veces chocábamos en nuestras conversaciones, solía aceptar con relativa facilidad mis razonamientos. No fue hasta más adelante que se atrevió a discrepar frontalmente. La primera vez, que yo recuerde, fue fuera de aquel entorno, en mi coche. No recuerdo donde íbamos. Yo defendía que las cárceles no cumplían la labor de reinserción social que se les había encomendado y que se tenía que buscar otra forma de hacerlo. Él estuvo casi violento defendiendo la necesidad de las prisiones como forma de castigo.

... / ...

Un abrazo y ¡FELICES FIESTAS!.


2 comentaris:

  1. Escribís muy bien, JOSEP! Me gusta mucho leer este tipo de textos autobiográficos y anecdóticos, con la frescura y la calidez que le das a tus textos y que yo pretendo para los míos. Te hacen ver más 'humano' que cuando escribís sobre tus posturas políticas. Realmente un narrador brillante.

    Un abrazo gigante para vos también y espero que pases unas muy felices fiestas.

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, realmente comentarios como estos resultan muy alentadores. Reconozco que he disfrutado mucho escribiendo esta larga narración y me satisface saber que también disfrutáis leyéndola.

      Un abrazo.

      Elimina