Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 27 de desembre del 2018

L'ocàs (6) --- El ocaso (6)

[Entrada 249]

L'ocàs (6)

Els jugadors i els enamorats juguen en realitat per perdre.
Lawrence Durrell, escriptor britànic (1912-1990)
En Marcelo era un tafaner i sempre em parlava d'en Luis. (Llavors jo ja sabia que el seu nom no era Luis sinó Lorenzo, però ell no.) I en Lorenzo estava una mica molest amb les tafaneries d'en Marcelo, tant era així que em va demanar que intentés no explicar-li res d'ell ni de la nostra relació. Ho va justificar explicant-me que en Marcelo havia anat a casa seva, la d'en Lorenzo vull dir, per a una festa. En Marcelo hi va anar una estona abans per donar-li un cop de mà amb els preparatius i que va haver-li de parar els peus perquè obria calaixos, mirava papers i es ficava per totes les cambres la casa.

Un dia després d'un servei al bordell, en Marcelo em va dir: ―¿Ya sabes la noticia ¿verdad?― Vaig fer cara d'imbècil ―¿A què notícia te refieres?― Em va fer un gran somriure i va seguir ―¿No sabes que Luis...?― Va fer una pausa esperant que jo endevinés la resta ―¿Que Luis qué?― vaig respondre amb cert to d'impaciència. ―Que se casa dentro de un mes― Em vaig quedar glaçat, només vaig ser capaç de dir ―¿Con quién se va a casar?― Va respondre amb una obvietat ―Con su novio ¿con quién si no?― No recordo res més d'aquella conversa.

La notícia em va caure com un gerro d'aigua freda, tan malament, que vaig deixar de freqüentar aquell bordell. Vist en perspectiva crec que ja devia estar força encaterinat d'en Lorenzo en aquell moment, però em sentia traït per un amic que m'havia amagat que tenia un xicot i aquest era el que justificava per a mi que em sentís tan malament. En Lorenzo sempre em deia que no tenia a ningú fix, algun rotllet de tant en tant i prou. Jo li deia «un chico tan guapo y buena persona como tú, seguro que un día encontrará el hombre de su vida, la persona que se merece» i ell reia.

Vaig optar per altres bordells masculins, en aquella època n'hi havia una mitja dotzena a la ciutat. Durant una temporada vaig follar amb un jovenet molt agradable, en un bordell no tan ben equipat com el d'en Lorenzo. Amb ell vaig establir certs llaços, però que va desaparèixer de sobte del bordell i de la meva vida. Era un noi català més jove que en Luis, devia tenir l'edat d'en Marcelo. El primer cop que es va presentar feia una cara de son terrible. Crec que també hauríem pogut ser bons amics. Era un adolescent fumeta i immadur que m'agradava força.

Després vaig conèixer un noi al Gaydar (gaydar.net). En Kevin era un jovenet força guapot que (com vaig saber després) encara no havia fet els 18 anys la primera vegada que ens vam veure. Els va fer pocs dies després. El noi era d'un d'aquests barris obrers de la perifèria de la conurbació metropolitana de Barcelona on no es pot ser gai. L'assetjament escolar a què va estar sotmès per no amagar-se'n el va fer abandonar l'escola prematurament sense obtenir el graduat escolar. Quan el vaig conèixer es dedicava a la nit gai de la ciutat on buscava tant sexe com podia aconseguir, també ho feia a Internet, i estudiava per treballar de perruquer. De seguida va quedar clar que venia amb mi per treure'm diners, tot i que em va acabar confessant que gaudia del sexe amb mi. De fet, només era passiu amb mi, no ho era amb ningú més, i em va acabar confessant que quan el penetrava se li posava la pell de gallina (cosa que em va mostrar la següent vegada que vam follar). Vam mantenir relacions durant uns 4 anys amb intermitències, ja que la meva relació amb en Lorenzo va interferir-hi força i vam anar-ho deixant i reprenent segons anava evolucionant la meva relació amb en Lorenzo. La primera temporada que vaig deixar de veure en Kevin correspon al moment en què en Lorenzo i jo vam formalitzar la relació.

En Lorenzo sabia de la seva existència i fins i tot n'havia vist alguna fotografia. En Lorenzo em deia que no li importava que tingués relacions sexuals amb altres nois, però em va demostrar que alguna cosa li molestava quan em va pujar la tarifa en saber que en Kevin m'estirava diners i regals. En Lorenzo m'havia advertit, ―¡Ay! Jordi, que ese niño te está chuleando...―, però jo ja n'era conscient i m'agradava follar-me aquell nano que sempre anava calent i que necessitava tres o quatre ejaculacions diàries. Més d'una vegada tenia l'erecció a punt abans que jo el toqués... I em posava ben calent. En Kevin també va tenir altres parelles. Dos encaterinaments que jo recordi, que van coincidir amb els períodes en què en Kevin i jo ens havíem deixat de veure per decisió meva, van ser els períodes en què jo vaig voler donar-li l'exclusiva del meu sexe a en Lorenzo, períodes en qué la nostra relació (la d'en Lorenzo amb mi) anava bé.

He de confessar que follar amb en Lorenzo era força millor que fer-ho amb en Kevin. En Kevin era poc delicat al llit, poques vegades em feia mamades, no recordo ni un sol 69 amb ell, a més de seguida volia que el follés, i, un cop penetrat, arribava molt de pressa a l'ejaculació, semblava un conill (ja deveu saber que els conills s'escorren molt ràpidament).

.../...

BON ANY NOU! Una abraçada.








El ocaso (6)

Los jugadores y los enamorados en realidad juegan para perder.
Lawrence Durrell, escritor británico (1912-1990)
Marcelo era un chafardero y siempre me hablaba de Luis. (Entonces yo ya sabía que su nombre no era Luis sino Lorenzo, pero él no.) Y Lorenzo estaba un poco molesto con los cotilleos de Marcelo, tanto era así que me pidió que intentara no contarle nada de él ni de nuestra relación. Lo justificó explicándome que Marcelo había ido a su casa, la de Lorenzo quiero decir, para una fiesta. Marcelo acudió un rato antes para echarle una mano con los preparativos y que tuvo que pararle los pies porque abría cajones, miraba papeles y se metía por todas las habitaciones su casa.

Un día después de un servicio en el burdel, en Marcelo me dijo: ―¿Ya sabes la noticia ¿verdad?― Puse cara de imbécil ―¿A qué noticia te refieres?― Con una gran sonrisa siguió ―¿No sabes que Luis ...?― Hizo una pausa esperando que yo adivinara el resto ―¿Que Luis qué?― respondí con cierto tono de impaciencia. ―Que se casa Dentro de un mes― Me quedé helado, sólo fui capaz de decir ―¿Con quién se va a casar?― Respondió con una obviedad ―Con su novio ¿con quién si no?― No recuerdo nada más de aquella conversación.

La noticia me cayó como un jarro de agua fría, tan mal, que dejé de frecuentar aquel burdel. Visto en perspectiva creo que ya estar bastante encaprichado de Lorenzo en ese momento, pero me sentía traicionado por un amigo que me había escondido que tenía un novio y esto era para lo que justificaba que para mi que me sintiera tan mal. Lorenzo siempre me decía que no tenía a nadie fijo, algún rollito de vez en cuando y basta. Yo le decía «un chico tan guapo y buena persona como tú, seguro que un día encontrará el hombre de su vida, la persona que se merece» y él se reía.

Opté por otros burdeles masculinos, en aquella época había una media docena en la ciudad. Durante una temporada follé con un jovencito muy agradable, en un burdel no tan bien equipado como el de Lorenzo. Con él establecí ciertos lazos, pero que desapareció de repente del burdel y de mi vida. Era un chico catalán más joven que en Luis, tendría la edad de Marcelo. La primera vez que se presentó traía una cara de sueño terrible. Creo que también hubiéramos podido ser buenos amigos. Era un adolescente «fumeta» (fumador de cannabis) e inmaduro que me gustaba bastante.

Después conocí a un chico al Gaydar (gaydar.net). Kevin era un jovencito bastante guapetón que (como supe después) todavía no había cumplido los 18 años la primera vez que nos vimos. Los cumplió pocos días después. El chico era de uno de estos barrios obreros de la periferia de la conurbación metropolitana de Barcelona donde no se puede ser gay. El acoso escolar al que estuvo sometido por no esconderlo le hizo abandonar la escuela prematuramente sin obtener el graduado escolar. Cuando le conocí se dedicaba a la noche gay de la ciudad donde buscaba tanto sexo como podía conseguir, también lo hacía en Internet, y estudiaba para trabajar de peluquero. Enseguida quedó claro que venía conmigo para sacarme dinero, aunque acabó confesándome que gozaba del sexo conmigo. De hecho, sólo era pasivo conmigo, no lo era con nadie más, y me acabó confesando que cuando lo penetraba se le ponía la piel de gallina (cosa que me mostró la siguiente vez que follamos). Mantuvimos relaciones durante unos 4 años con intermitencias, ya que mi relación con Lorenzo interferió bastante y lo fuimos dejando y retomando según iba evolucionando mi relación con Lorenzo. La primera temporada que dejé de ver a Kevin corresponde al momento en que Lorenzo y yo formalizamos la relación.

Lorenzo sabía de su existencia e incluso había visto alguna fotografía suya. Lorenzo me decía que no le importaba que tuviera relaciones sexuales con otros chicos, pero me demostró que algo le molestaba cuando me subió la tarifa al saber que Kevin me sacaba dinero y regalos. Lorenzo me había advertido, ―¡Ay! Jordi, que ese niño te está chuleando...―, pero yo ya era consciente de ello y me gustaba follarme aquel chaval que siempre iba caliente y que necesitaba tres o cuatro eyaculaciones diarias. Más de una vez tenía la erección a punto antes de que yo lo tocara... Y me ponía muy caliente. Kevin también tuvo otras parejas. Dos encaprichamientos que yo recuerde, que coincidieron con los períodos en los que Kevin y yo nos habíamos dejado de ver por decisión mía, fueron los períodos en que yo quise darle la exclusiva de mi sexo a Lorenzo, perídos en que nuestra relación (la de Lorenzo y yo) iba bien.

Tengo que confesar que follar con Lorenzo era bastante mejor que hacerlo con Kevin. Kevin era poco delicado en la cama, pocas veces me hacía mamadas, no recuerdo ni un solo 69 con él, además enseguida quería que lo follase y, una vez penetrado, llegaba muy deprisa a la eyaculación, parecía un conejo (imagino que sabéis que los conejos se corren muy rápidamente).

.../...

*[He mantenido en cursiva los textos escritos en castellano en el texto original en catalán.]

¡FELIZ AÑO NUEVO! Un abrazo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada