Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 6 de febrer del 2020

Intel·ligència (2) --- Inteligencia (2)

[Entrada 301]

Intel·ligència (2)

La fascinació davant la intel·ligència és una cosa fascinant. De gent intel·ligent n'hi ha a cabassos. Hi ha molts imbècils, però també molts cervells competents.
Muriel Barbery, escriptora francesa (1969)
Òbviament, vaig treure una nota que va permetre matricular-me on vaig voler. Vaig triar la universitat pública que millor em va semblar per fer la meva enginyeria preferida. Llavors ja em tenia per bisexual, ja sabia que m'ho passava tan bé amb nois com amb noies.

Amb els nois em sol resultar més complicat que amb les noies perquè, en general, el que volen els nois és tenir una bona escorreguda i solen preocupar-se poc de com et sents tu, de com t'ho estàs passant. Molts només busquen un forat on fer-se una palla o una cosa una mica millor que una palla. M'esforço en fer-los entendre que el sexe és una cosa coral, com a mínim és cosa de dos, però a vegades acabo desistint perquè tenen un interès nul en progressar en aquest tema.

Vaig començar amb noies, perquè em costava poc d'aconseguir-les, estava més bo que la majoria i havia estat molt ben educat per relacionar-me amb gent de tots els ambients i entorns, amb amabilitat i respecte. Fins que un dia amb 16 anys em vaig enrotllar, en un magatzem, amb un company de feina que en tenia quasi 30. Era a l'estiu, treballava a la platja en una guingueta (o berenador) i a la tarda teníem poca feina... Total que van fer-nos una palla canviada al magatzem i vam quedar per veure'ns després de la feina. Vam anar a casa seva. Els seus pares estaven de viatge i vam passar la nit junts. Allà vaig conèixer el sexe anal.

A partir d'aquell moment vaig obrir-me a tenir relacions sexuals i amoroses amb persones dels dos sexes. Després d'allò vaig tenir tres xicotes i dos xicots. Quan vaig arribar a la universitat acabava de trencar amb el meu segon xicot, després vaig festejar amb una companya de la universitat.

Al segon curs de la «uni» em van fer una foto a la biblioteca mentre estudiava amb la xicota i uns dies després vaig rebre un e-mail demanant-me permís per fer-ne ús al web de la universitat. Vaig dir que sí, sempre que el dia que jo ho demanés la traguessin. Cap problema, em van dir. Hi va ser uns quants anys. Al final d'aquell curs aquella noia i jo vam acordar una ruptura amistosa. I aquí comença la meva història.

Els primers dies de classe solen ser una mica pesadets, encara que siguin importants per entendre com funcionen les diferents assignatures. La forma de presentar-se d'ell va ser singular perquè feia bromes sense immutar-se, com si parlés seriosament i ens descol·locava. Algun company ens havia advertit que era una mica estrany, però quan el pillaves estava força bé. A mi em feia pensar en un còmic del cine mut, que li agradava molt a mon pare, en Buster Keaton, i que feia les bestieses més grans sense immutar-se. Ara sé que ell és força cinèfil i és un gran admirador d'aquest còmic que aquí van rebatejar com a «Pamplinas».

Ell ens deia que les coses s'havien de fer amb alegria. Que sense alegria la vida no valia gran cosa i ens feia riure sovint a classe amb les seves xorrades i acudits. Es notava que estimava el que feia, que en gaudia i ens transmetia un corrent d'interès per allò que ens explicava de forma clara i entenedora. A poc a poc vaig anar estimant les seves classes i l'assignatura per acabar estimant-lo a ell.

No era molt guapo, fins i tot hi havia qui el trobava clarament lleig, i alguna noia deia que era molt lleig. Però era amable i simpàtic i atractiu, sobretot atractiu. Tenia bon cos, i el conserva, estava força bo i la seva cara era singular. Governada per un gran nas, que destacava, les dents força mal posades (vaig saber més tard que a casa seva no havien tingut diners per a ortodòncies i que pensava que fer-se-la a la seva edat li trauria personalitat), amb uns ulls verds, vius i expressius, i una cara de formes regulars i simètriques. Una barba retallada i una cabellera fina d'un color castany clar, plena de canes en feien d'ell un maduret interessant, molt interessant.

Jo no pensava en el sexe, el desitjava per aquella intel·ligència demostrada dia a dia i per aquella habilitat de guanyar-se els alumnes i connectar amb ells. L'assignatura s'aprovava fent un treball, un projecte d'enginyeria que es podia presentar durant el període d'exàmens en data i hora convinguda. Jo volia estar amb ell, treballar amb ell i vaig decidir guanyar-me'l fent un treball que l'impressionés i que el fes desitjar que jo fos un dels seus col·laboradors.

Quan vaig tenir el treball fet, vaig demanar-li per consultar amb ell per veure si hi trobava alguna mancança, pega o defecte. Vaig repassar els meus apunts, tota la documentació de l'assignatura i vaig tenir especial cura amb el seguit de recomanacions que ens havia fet. Vaig repassar el treball tres o quatre vegades abans d'anar al seu despatx. Fins i tot els meus pares es van mostrar preocupats en veure'm treballar tan intensament. En general no m'esforçava tant per a res. Però el volia impressionar.

(Continuaré en el següent post)

Una abraçada.








Inteligencia (2)

La fascinación ante la inteligencia es algo fascinante. Gente inteligente hay a montones. Hay muchos imbéciles, pero también muchos cerebros competentes.
Muriel Barbery, escritora francesa (1969)
Obviamente, saqué una nota que permitió matricularme donde quise. Elegí la universidad pública que mejor me pareció para estudiar mi ingeniería preferida. Entonces ya me tenía por bisexual, ya sabía que me lo pasaba tan bien con chicos como con chicas.

Con chicos me suele resultar más complicado que con la chicas porque, en general, lo que quieren los chicos es tener una buena corrida y suelen preocuparse poco de cómo te sientes tú, de cómo te lo estás pasando. Muchos solo buscan un agujero donde hacerse una paja o algo un poco mejor que una paja. Me esfuerzo en hacerles comprender que el sexo es algo coral, como mínimo es cosa de dos, pero a veces acabo desistiendo porque tienen un interés nulo en progresar en este tema.

Empecé con chicas, porque me costaba poco de conseguirlas, estaba más bueno que la mayoría y había sido muy bien educado para relacionarme con gente de todos los ambientes y entornos, con amabilidad y respeto. Hasta que un día con 16 años me enrollé, en un almacén, con un compañero de trabajo que tenía casi 30. Era en verano, trabajaba en la playa en un chiringuito y por la tarde teníamos poco trabajo... Total que nos hicimos una paja cambiada en el almacén y quedamos para vernos después del trabajo. Fuimos a su casa. Sus padres estaban de viaje y pasamos la noche juntos. Allí conocí el sexo anal.

A partir de ese momento me abrí a tener relaciones sexuales y amorosas con personas de ambos sexos. Después de aquello tuve tres novias y dos novios. Cuando llegué a la universidad acababa de romper con mi segundo novio, después me hice novio de una compañera de la universidad.

En el segundo curso de la «uni» nos hicieron una foto en la biblioteca mientras estudiaba con mi novia y unos días después recibí un e-mail pidiéndome permiso para hacer uso de ella en la web de la universidad. Dije que sí, siempre que el día que yo lo pidiera la sacaran. No hay problema, me dijeron. Estuvo varios años. Al final de ese curso aquella chica y yo acordamos una ruptura amistosa. Y aquí empieza mi historia.

Los primeros días de clase suelen ser un poco pesaditos, aunque sean importantes para entender cómo funcionan las diferentes asignaturas. La forma de presentarse de él fue singular porque hacía bromas sin inmutarse, como si hablara en serio y nos descolocaba. Algún compañero nos había advertido que era un poco extraño, pero cuando lo pillavas estaba bastante bien. A mí me hacía pensar en un cómico del cine mudo, que le gustaba mucho a mi padre, Buster Keaton, y que hacía las tonterías más grandes sin inmutarse. Ahora sé que él es bastante cinéfilo y es un gran admirador de ese cómico que aquí rebautizaron como «Pamplinas».

Él nos decía que las cosas tenían que hacer con alegría. Que sin alegría la vida no valía gran cosa y nos hacía reír a menudo en clase con sus chorradas y chistes. Se notaba que amaba lo que hacía, que disfrutaba y nos transmitía una corriente de interés por lo que nos explicaba de forma clara y comprensible. Poco a poco fui amando sus clases y la asignatura para acabar amándolo a él.

No era muy guapo, incluso había a quien le parecía claramente feo, y alguna chica decía que era muy feo. Pero era amable y simpático y atractivo, sobre todo atractivo. Tenía buen cuerpo, y lo conserva, estaba bastante bueno y su cara era singular. Gobernada por una gran nariz, que destacaba, los dientes bastante mal puestos (supe más tarde que en su casa no habían tenido dinero para ortodoncias y que pensaba que hacérsela a su edad le sacaría personalidad), con unos ojos verdes, vivos y expresivos, y una cara de formas regulares y simétricas. Una barba recortada y una cabellera fina de un color castaño claro, llena de canas le daban un aspecto de un madurito interesante, muy interesante.

Yo no pensaba en el sexo, lo deseaba por aquella inteligencia demostrada día a día y por esa habilidad de ganarse los alumnos y conectar con ellos. La asignatura se aprobaba con un trabajo, un proyecto de ingeniería que se podía presentar durante el periodo de exámenes en fecha y hora convenida. Yo quería estar con él, trabajar con él y decidí ganármelo haciendo un trabajo que le impresionara y que le hiciera desear que yo fuera uno de sus colaboradores.

Cuando tuve el trabajo hecho, le pedí para consultar con él para ver si encontraba alguna carencia, pega o defecto. Repasé mis apuntes, toda la documentación de la asignatura y tuve especial cuidado con la serie de recomendaciones que nos había hecho. Repasé el trabajo tres o cuatro veces antes de ir a su despacho. Incluso mis padres se mostraron preocupados al verme trabajar tan intensamente. En general no me esforzaba tanto por nada. Pero lo quería impresionar.

(Continuaré en el siguiente post)

Un abrazo.


2 comentaris:

  1. Me pasó, me pasa y supongo que me seguirá pasando, eso de tener alumnos que están 'atraídos/enamorados/seducidos' por mí, que soy su profesor. Otro tanto me pasa a mí con ellos. La desventaja que tengo, es que casi todos ellos (a diferencia de lo que cuentas), son aún los del último año del secundario, menores de edad. Y tener relaciones 'íntimas' con menores de edad, tanto mujeres como varones, no deja de ser muy peligroso. Aún así, supe tener mis 'desbarrancamientos' que ya conté algunas veces en mi blog.

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me consta tu capacidad de "acercarte" a aquellos alumnos que aún siendo menores mostraron interés por ti. Al final (en el quinto post) cuento las razones que inspiraron esta història.

      Yo nunca tuve una relación no santa con un alumno, y veo poco probabble que nunca se llegue a producir, aunque eso ya no puedo asegurarlo. Por mi forma de hacer y comportarme no doy pie a que esas cosas se produzcan. Aunque nunca se sabe lo que puede llegar a pasar. Pero el primero que teme una relación de este tipo soy yo y haré todo lo que esté a mi alcance por evitarla. A pesar de eso mi narración plantea todo lo contrario.

      Un abrazo.

      Elimina