Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 31 de desembre del 2020

Després de la tempesta (i 2) --- Después de la tormenta (y 2)

[Entrada 341]

Després de la tempesta (i 2)

Feliç aquell que no promet, sinó que fa i el que fa ho fa amb amor.
Alejandro Jodorowsky, artista polifacètic (1929)
Diuen que «el que és promès, sigui atès». L'endemà al matí em vaig preparar per passar una nit a fora: medicació, necesser i un parell de mudes netes per si de cas. Vaig posar-ho tot a la motxilla que duc sempre perquè no es notessin gaire les meves intencions. Va coicidir que la meva dona marxava per feina i estaria dues nits fora de casa. Després de dur als néts a escola em vaig encaminar a casa d'en Rafel passant per una pastisseria a comprar una mica d'esmorzar.

Vaig haver de trucar diverses vegades a l'intèrfon, les darreres amb certa insistència fins que una veu de qui encara no ha acabat d'obrir els ulls deia: «sí?». Vaig dir: «Bon dia, servei de despertador personal». Vaig sentir com s'obria el pany i vaig entrar a l'escala. Em vaig trobar la porta del pis ajustada. Vaig empènyer la porta i mentre s'obria, vaig tocar el timbre. El vaig sentir que deia: «entra i tanca la porta». Tota la casa estava en penombres i jo encara estava enlluernat per la llum del dia, per això em vaig quedar quiet esperant a veure-hi una mica millor. Ell s'havia amagat darrere la porta i em va dir: «Sabia que no em fallaries». Vaig intentar donar-li el paquet de la pastisseria, però ell tenia les dues mans ocupades aguantant la flassada amb què s'havia embolicat per rebre'm i em va dir «deixa-ho aquí sobre» tot assenyalant amb la mirada un moble que hi havia a la meva esquerra. El vaig obeir. Llavors va obrir els braços per abraçar-me, tot aguantant els extrems de la flassada amb les mans. Estava totalment nu, i crec que ja duia mitja erecció. Ens vam fondre en una estreta abraçada i ens vam besar com si s'acabés el món. Vaig notar com aquella pollassa creixia fins a les seves màximes dimensions i de seguida va començar a despullar-me, amb pressa, amb urgència. Vaig ajudar-lo, jo també tenia pressa. Un cop nu em vaig agenollar davant d'ell i em vaig posar el seu trabuc a la boca. Un minut després estàvem estirats a terra sobre la seva manta i el garbuix de la meva roba, l'un amb la polla de l'altre a la boca. Aviat em va demanar que me'l follés, i ho vaig fer allà mateix després de posar-me un preservatiu lubricat, ell bocaterrosa gemegant d'aquella manera quasi imperceptible i jo sobre seu movent el meu maluc endins i enfora. Vam canviar dues o tres vegades de posició. Quan li vaig dir «estic a punt» em va dir «espera, em vull escórrer dins teu». Li vaig posar un d'aquells preservatius lubricats que havia dut i aviat el vaig tenir dins meu sentint aquell plaer d'aquell doloret especial que produeix tenir una cosa tan grossa dins. No vam trigar a escórrer-nos, mentre ho feia em va fer un petó tot ple d'esbufecs.

―T'estava esperant ―va dir mentre recollíem la flassada una mica enllardada dels nostres fluids i la meva roba. Em va agafar de la mà i em va dur cap al seu dormitori.

―Ja, dormint profundament! ―Vaig respondre, i vam riure tots dos de la meva ocurrència.

―Ho necessitava després de la tarda d'ahir. ­―Vam tornar a riure. ―De veritat, vaig acabar rendit. ―Un cop al seu dormitori es va estirar al llit, un llit que no és gaire ample, deu fer un metre escàs. Es va posar en un costat fent-me espai i va picar amb la mà plana dos o tres cops sobre el matalàs mentre em deia ―Vine!

Em vaig estirar al seu costat, com que el llit no donava per gaire més, estàvem ben arrambadets l'un a l'altre. Ell va començar a jugar amb la meva polla que ja estava totalment laxa perquè no està acostumada a tanta activitat i necessitava repòs. Llavors em vaig poder fixar bé en els seus mugrons que em van recordar el molt que em pertorbava veure els de l'Ernest. Després de tants anys que ja no puc recordar com eren exactament, però tinc la impressió que s'assemblen prou.

Vam començar a xerrar de les idees d'Spinoza sobre déu i sobre el panteisme que molts li atribueixen, i vaig començar a tenir fred, primer em va tapar amb la roba del llit i després, com que jo seguia amb els peus freds vam anar a la dutxa perquè l'aigua calenta em tornés a posar a to. D'allà van anar a esmorzar. Vaig recuperar el paquet que havia deixat al rebedor, vam seure a menjar a la taula de menjador que hi ha a la sala d'estar i vam seguir filosofant mentre ell esmorzava amb gana. quasi amb desesperació. Jo ja havia esmorzat a casa i per a mi allò era un segon esmorzar, o sigui que no vaig menjar gaire en veure la gana que tenia ell. Vam fer plans per al dia. Li vaig comentar que m'havia quedat sol a la ciutat i va tenir clar que aquella nit dormiríem junts allà. Vam sortir junts a fer la compra de les vitualles per al dia. Després de dinar vam tornar a follar de nou, aquest cop a la sala d'estar. Vaig tenir dificultats per escórrer-me. Li ho vaig dir quan ell s'acabava d'escórrer dins meu, i em va dir «Tranquil!», em va fer estirar al sofà i em va fer una mamada magistral que em va dur al final feliç desitjat.

Després de la migdiada vam decidir anar al cine, havíem de ser a casa abans de les deu perquè encara hi havia toc de queda. Vam estar comentant la pel·lícula mentre sopàvem i la cosa va derivar a una llarga conversa sobre ètica. Era quasi mitjanit quan em va dir, vine, ajuda'm. Vam entrar a un altre dormitori, vam agafar un matalàs i el vam dur a la sala d'estar. Vam fer el mateix amb el matalàs del seu llit, i vam instal·lar els dos matalassos junts a terra a la sala d'estar després de retirar alguns dels mobles per fer espai lliure. Després vam preparar-nos per posar-nos al llit. Ell es va quedar amb els calçotets i la samarreta posada i jo el vaig imitar i ens vam posar al llit com un matrimoni que fa anys que està casat, un cada banda de llit sense tocar-nos. Vam començar a parlar sobre això, sobre la rutina i l'avorriment de fer sempre el mateix i llavors ens vam anar acostant l'un a l'altre mentre xerràvem. Aviat vam començar a tocar-nos i poc després estàvem els dos nus abraçant-nos i acariciant-nos. La seva polla tornava a estar al cent per cent, així que me la vaig posar a la boca. La meva no va passar d'una semi-erecció. però això no va impedir que ell es buidés a la meva boca. Poc després dormíem els dos profundament ben abraçats, com m'agrada a mi.

L'endemà em vaig despertar amb una trempera brutal, ell encara dormia. El vaig estar acariciant i com que no es despertava em vaig posar un preservatiu i vaig anar-lo penetrant suaument. Llavors es va despertar. La seva trempera no tenia res que envejar a la meva i em va dir «no paris!». Quan vaig veure que es començava a masturbar li vaig dir: «Canviem?». No es va fer de pregar i ens vam escórrer passada una bona estona.

Vam passar de nou el dia junts i ens vam mantenir castos. Com que aquella nit ell ja no estaria sol a casa seva vam recollir-ho tot, vam tornar els matalassos al seu lloc i ens en vam anar a sopar i a dormir a casa meva. Després de sopar vam veure una pel·lícula d'una plataforma de televisió, un documental sobre agricultura sostenible, i després d'una llarga conversa sobre el tema vam anar a dormir al meu dormitori que té un bon llit de matrimoni. Ell em va fer un petó quan li vaig ensenyar la cambra i no vam trigar en estar nus, follant com a adolescents sobre el meu llit que no van tenir temps d'obrir. Ell va gaudir de la meva polla tant a la boca com al cul i jo de la seva als mateixos llocs. Després vam dormir d'una tirada, abraçats com ens agrada. L'endemà em va despertar la dolçor d'una mamada. S'havia despertat amb la meva erecció clavada a la seva cuixa i va decidir aprofitar-la. Vaig posar-me la seva pollassa a la boca i vam gaudir d'un llarg seixanta-nou que es va acabar amb una descàrrega mútua, tot i que no del tot sincronitzada, a la boca. Després d'això jo em vaig quedar amb el cul adolorit i la polla fora de combat per a uns quants dies.

Com que aquell dia arribava la meva dona i ell ja no estava sol a la seva casa seva, la jornada no va donar més de si. A mig matí ell va haver de marxar perquè volia de connectar-se a una classe virtual de la universitat. S'havia saltat totes les del dia abans, però aquesta li interessava i no se la volia saltar. Havíem esmorzat junts i recollit la casa quan ell se'n va anar, i vam quedar per veure'ns la setmana següent en un hotel gai de la ciutat. Vaig fer una reserva aquell mateix dia. Una trobada que ja us explicaré.

Bon any nou! Una abraçada.








Después de la tormenta (y 2)

Bienaventurado aquel que no promete, sino que hace y lo que hace lo hace con amor.
Alejandro Jodorowsky, artista polifacético (1929)
Dicen que «lo prometido, es deuda». A la mañana siguiente me preparé para pasar una noche fuera: medicación, neceser y un par de mudas limpias por si acaso. Lo puse todo en la mochila que llevo siempre para que no se notasen mucho mis intenciones. Coincidió que mi mujer se iba por trabajo y estaría dos noches fuera de casa. Después de acompañar a los nietos a la escuela me encaminé a casa de Rafel pasando por una pastelería a comprar algo para el desayuno.

Tuve que llamar varias veces al interfono, las últimas con cierta insistencia hasta que una voz de quien aún no ha acabado de abrir los ojos decía: «¿Sí?». Dije: «Buenos días, servicio de despertador personal». Oí cómo se abría la cerradura y entré en la escalera. Me encontré la puerta del piso entornada. Empujé la puerta y mientras se abría toqué el timbre. Le oí que decía: «Entra y cierra la puerta». Toda la casa estaba en penumbras y yo aún estaba deslumbrado por la luz del día, así que me quedé quieto esperando a ver un poco mejor. Él se había escondido detrás de la puerta y me dijo: «Sabía que no me fallarías». Intenté darle el paquete de la pastelería, pero él tenía las dos manos ocupadas aguantando la manta con la que se había envuelto para recibirme. «Déjalo ahí encima» dijo señalando con la mirada un mueble que había mi izquierda. Le obedecí. Entonces abrió los brazos para abrazarme, aguantando los extremos de la manta con las manos. Estaba totalmente desnudo, y creo que ya la tenía morcillona. Nos fundimos en un estrecho abrazo y nos besamos como si se acabara el mundo. Noté como aquel pollón crecía hasta sus máximas dimensiones y enseguida empezó a desnudarme, con prisa, con urgencia. Le ayudé, yo también tenía prisa. Una vez desnudo me arrodillé frente a él y me puse su trabuco en la boca. Un minuto después estábamos tumbados en el suelo sobre su manta y la maraña de mi ropa, el uno con la polla del otro en la boca. Pronto me pidió que me lo follase, y lo hice allí mismo después de ponerme un preservativo lubricado, él boca abajo gimiendo de aquella manera casi imperceptible y yo encima de él moviendo mi cadera en vaivén. Cambiamos dos o tres veces de posición. Cuando le dije «estoy a punto» me dijo «espera, me quiero correr dentro de ti». Le puse uno de esos preservativos lubricados que había traido y pronto lo tuve dentro de mí sintiendo el placer de ese dolorcillo especial que produce tener algo tan grande dentro. No tardamos en corrernos, mientras lo hacía me dio un beso acompañado de sus jadeos.

―Te estaba esperando ―dijo mientras recogíamos la manta un poco pringada de nuestros fluidos, y mi ropa. Me tomó de la mano y me llevó a su dormitorio.

―Ya, durmiendo profundamente! ―Respondí, y nos reímos los dos de mi ocurrencia.

―Lo necesitaba después de la tarde de ayer. ―Reímos de nuevo. ―De verdad, acabé rendido. ―Una vez en su habitación se tumbó en la cama, una cama que no es muy ancha, debe tener un metro escaso. Se puso a un lado dejándo espacio para mí y golpeó con la mano abierta dos o tres veces sobre el colchón mientras me decía ―Ven!

Me tumbé a su lado, como que la cama no daba para mucho más, estábamos muy pegaditos el uno al otro. Él empezó a jugar con mi polla que ya estaba totalmente laxa porque no está acostumbrada a tanta actividad y necesitaba reposo. Entonces me pude fijar bien en sus pezones que me recordaron lo mucho que me perturbaba ver los de Ernest. Después de tantos años ya no puedo recordar cómo eran exactamente, pero tengo la impresión de que se parecen bastante.

Empezamos a charlar de las ideas de Spinoza sobre dios y sobre el panteísmo que muchos le atribuyen, y empecé a tener frío, primero me tapó con la ropa de la cama y luego, como que yo seguía con los pies fríos fuimos en la ducha para que el agua caliente me volviera a poner a tono. De allí fuimos a desayunar. Recuperé el paquete que había dejado en el recibidor, nos sentamos a comer en la mesa de comedor que hay en lsu sala de estar y seguimos filosofando mientras él desayunaba con hambre, casi con desesperación. Yo ya había desayunado en mi casa y para mí aquello era un segundo desayuno, o sea que no comí mucho en ver el hambre que tenía él. Hicimos planes para el día. Le comenté que me había quedado solo en la ciudad y tuvo claro que esa noche íbamos a dormir juntos allí. Fuimos juntos a hacer la compra de las vituallas para el día. Después de comer acabamos follando de nuevo, esta vez en la sala de estar. Tuve dificultades para correrme. Se lo dije cuando él se acababa de correr dentro de mí, y me dijo «¡Tranquilo!», me hizo tumbar en el sofá y me hizo una mamada magistral que me llevó al final feliz deseado.

Tras la siesta decidimos ir al cine, teníamos que estar en casa antes de las diez porque aún había toque de queda. Estuvimos comentando la película mientras cenábamos y la cosa derivó a una larga conversación sobre ética. Era casi medianoche cuando me dijo, ven, ayúdame. Entramos en otro dormitorio, tomamos un colchón y lo llevamos a la sala de estar. Hicimos lo mismo con el colchón de su cama, e instalamos los dos colchones juntos en el suelo en la sala de estar después de retirar algunos de los muebles para dejar espacio libre. Después nos preparamos para acostarnos. Él se quedó con los calzoncillos y la camiseta puesta y yo le imité y nos acostamos como un matrimonio que lleva años casado, uno cada lado de la cama sin tocarnos. Empezamos a hablar sobre ello, sobre la rutina y el aburrimiento de hacer siempre lo mismo y entonces nos fuimos acercando el uno al otro mientras charlábamos. Pronto empezamos a tocarnos y poco después estábamos los dos desnudos abrazándonos y acariciándonos. Su polla volvía a estar al cien por cien, así que me la puse en la boca. La mía no pasó de una semi―erección, pero eso no impidió que él se vaciara en mi boca. Poco después dormíamos los dos profundamente estrechamente abrazados, como me gusta a mí.

Al día siguiente me desperté con una erección brutal, él aún dormía. Le estuve acariciando y como no se despertaba me puse un preservativo y fui el penetrándolo suavemente. Entonces se despertó. Su erección no tenía nada que envidiar a la mía y me dijo «¡No pares!». Cuando vi que empezaba a masturbarse le dije: «¿Cambiamos?». No se hizo de rogar y nos corrimos pasado un buen rato.

Pasamos de nuevo el día juntos y nos mantuvimos castos. Como aquella noche él ya no estaría solo en su casa recogimos todo, devolvimos los colchones a su sitio y nos fuimos a cenar y dormir en mi casa. Después de cenar vimos una película de una plataforma de televisión, un documental sobre agricultura sostenible, y tras una larga conversación nos preparamos para acostarnos en mi dormitorio que tiene una buena cama de matrimonio. Él me dio un beso cuando le enseñé la habitación y no tardamos en estar desnudos, follando como adolescentes sobre mi cama que no tuvimos tiempo de abrir. Él disfrutó de mi polla tanto en la boca como en el culo y yo de la suya en los mismos lugares. Después dormimos de un tirón, abrazados como nos gusta. Al día siguiente me despertó la dulzura de una mamada. Se había despertado con mi erección clavada en su muslo y decidió aprovecharla. Me puse su pollón en la boca y disfrutamos de un largo sesenta y nueve que se acabó con una descarga mutua, aunque no del todo sincronizada, en la boca. Después de eso yo me quedé con el culo dolorido y la polla fuera de combate para unos cuantos días.

Como ese día llegaba mi mujer y él ya no estava solo en su casa, la jornada no dio más de sí. A media mañana él tuvo que irse porque quería que conectarse a una clase virtual de la universidad. Se había saltado todas las del día anterior, pero esta le interesaba y no se la quería saltar. Habíamos desayunado juntos y recogido la casa cuando él se fue, y quedamos en vernos la semana siguiente en un hotel gay de la ciudad. Hice una reserva ese mismo día. Un encuentro que ya os contaré.

¡Feliz año nuevo! Un abrazo.


2 comentaris:

  1. Me gusto tdo lo q paso ! abrazo Charlieindio

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veces la suerte acompaña...

      Muchas gracias por comentar

      Un abrazo.

      Elimina