Avís

Avís
=> Atesa la qualitat de les traduccions que fa Google translate, a partir d'ara publicaré els textos només en català. (Novembre del 2022)

dijous, 25 de desembre del 2014

Bones Festes --- Felices Fiestas

[Entrada 85]

Bones Festes


Aquest any no tornaré a repetir el que vaig escriure l'any passat (al meu post Nadal) però no vull deixar de desitjar-vos unes bones festes del solstici d'hivern i un immillorable any nou (del quinze en diuen "la niña bonita", a veure si ho és).

Avui acompanyo aquest text amb les fotos d'un amic que m'ha reptat a que les publiqués. Cal dir que avui en dia, tot i ser un amic virtual, és la persona amb qui més converso i que més aporta a la meva vida, a part de la meva família. Jo diria que actualment és el meu millor amic i quan un amic així et demana que publiquis les seves fotos al teu bloc no t'hi pots negar... Així que gaudiu-ne.
























































BONES FESTES i FELIÇ 2015

Una abraçada.








Felices Fiestas


Este año no volveré a repetir lo que escribí el año pasado (en mi post Navidad) pero no quiero dejar de desearos unas felices fiestas del solsticio de invierno y un inmejorable año nuevo (al quince le llaman "la niña bonita", a ver si lo es).

Hoy acompaño estose texto con las fotos de un amigo que me ha retado a que las publicara. Hay que decir que hoy en día, a pesar de ser un amigo virtual, es la persona con la que más converso y que más aporta a mi vida, a parte de mi familia. Yo diría que actualmente es mi mejor amigo y cuando un amigo así te pide que publiques sus fotos en tu blog no te puedes negar... Así que disfrutad-las.


































































FELICES FIESTAS y FELIZ 2015

Un abrazo.


2 comentaris:

  1. Muy majo tu amigo. Y muy guapo. Está soltero?, jajaja
    Ahora en serio. Muchas gracias por esta felicitación tan original y estupenda. Y feliz Navidad también para los dos.

    Abrazos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que yo sepa, sigue soltero, aunque nunca se sabe lo que puede pasar durante las vacaciones navideñas... ;)

      Muchas gracias, espero que las disfrutes tú también.

      Un abrazo.

      Elimina